آنر مجیک ۳ به ۵ دوربین اصلی مجهز خواهد بود

آنر مجیک ۳ به ۵ دوربین اصلی مجهز خواهد بودآنر مجیک ۳

انتظار می‌رود که در تاریخ ۲۱ مرداد سال جاری (۱۲ آگوست ۲۰۲۱ میلادی) آنر مجیک ۳ رسماً رونمایی شود. با این حال امروز مدیر عامل اجرایی این شرکت اولین تصویر واقعی از این دستگاه را افشا کرده که با توجه به آن می‌توان متوجه استفاده از ماژول دوربین اصلی پنج‌گانه شد. به این ترتیب جورج ژائو مشخص کرده است ما باید منتظر ویژگی‌های هوش مصنوعی این دستگاه از طریق یک دوربین پنج‌گانه با چینشی شبیه به حرف M باشیم.

این تصویر از گوشی در یک ویدیو ۵ دقیقه‌ای که صفحه رسمی آنر در شبکه اجتماعی ویبو (Webio) آن را منتشر کرده، استخراج شده است. در این ویدیو ژائو با دو فرد که یکی از آن‌ها پیش‌تر خبرنگار بود، به صحبت پرداخته و ویژگی‌های قابل توجه مجیک ۳ را برایشان شرح می‌دهد.

یکی از این ویژگی‌ها بی‌صدا کردن صدای زنگ در صورت خیره شدن کاربر به نمایشگر است. این ویژگی می‌تواند در سناریوهایی که حریم شخص اهمیت دارد، برای کاربران کارآمد باشد.

آنر مجیک ۳

آنر مجیک ۳ اولین گوشی هوشمند مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸+ خواهد بود. نسخه پلاس اسنپدراگون ۸۸۸ کارایی موتور هوش مصنوعی را حدود ۲۰ درصد افزایش می‌دهد. مجیک ۳ پایه مبتنی بر پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ است که برای ارائه اطلاعات در زمانی که نیاز است از هوش مصنوعی استفاده می‌کند. طبق گفته جورج ژائو مجیک ۳ به وسیله این هوش مصنوعی جدید می‌تواند ۵ هزار سناریو متفاوت را تشخیص دهد. او همچنین باور دارد که سری آنر مجیک ۳ بهترین محصولات مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸+‌ هستند.

مطالب مرتبط:

پیش‌تر نیز اشاره شده بود که این دستگاه بیشتر از یک دوربین اصلی خواهد داشت. به این ترتیب می‌توان انتظار به کار گیری یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی، سه لنز ۶۴ مگاپیکسلی، یک حسگر ToF و یا یک لنز تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی را در آنر مجیک ۳ داشت.

آنر مجیک ۳

درباره مشخصات کلی این گوشی‌ها باید بگوییم که مجیک ۳ پرو احتمالاً از یک دوربین زیر نمایشگر در داخل پنل ۱۲۲۸ پیکسلی خود استفاده خواهد کرد؛ این در حالی است که مجیک ۳ استاندارد مجهز به دو دوربین سلفی در داخل یک بریدگی قرصی‌شکل در بالای نمایشگر ۶.۷۶ اینچی با رزولوشن ۱۳۳۴x2772 پیکسلی خود خواهد بود.

در بخش دوربین نیز مجیک ۳ پرو از یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپ با بزرگنمایی هیبریدی ۱۰ برابر استفاده خواهد کرد و دوربین اصلی آن مجهز به یک سنسور بزرگ با رزولوشن بالا خواهد بود. مدل استاندارد مجیک ۳ احتمالاً دارای چهار دوربین در پشت خود خواهد بود و از دوربین پنجم که به آن اشاره کردیم، صرف نظر خواهد شد.

ژائو همچنین چندی پیش در یک مصاحبه منبع الهام رنگ‌بندی آنر مجیک ۳ را که عکاسان آن را به نام «ساعت طلایی» (Golden Hour) می‌شناسند، فاش کرد. این بازه زمانی ۱۵ الی ۲۰ دقیقه‌ای پیش از غروب و یا طلوع خورشید رخ می‌دهد. بنابراین این حالت می‌تواند به دو مرحله تقسیم شود.

کوالکام اسنپدراگون ۸۹۸

یک مرحله زمانی است که خورشید دقیقاً زیر افق قرار دارد و آسمان رنگ آبی عمیق به خود می‌گیرد. مرحله دوم زمانی است که خورشید بالای افق قرار گرفته و رنگ آسمان صورتی و یا صورتی طلایی است. به همین ترتیب دو رنگ‌بندی Blue Hour و Golden Hour برای مجیک ۳ این شرکت در نظر گرفته شده است.

احتمالاً بسیاری از کاربران برای اطمینان از سالم ماندن دستگاه و تازه نگه داشتن بدنه گوشی‌های هوشمندشان از قاب‌های محافظ استفاده می‌کنند. در نتیجه مدتی پیش شاهد انتشار اولین تصویر رسمی از قاب محافظ مجیک ۳ آنر بودیم. البته در این قاب تنها دایره ماژول دوربین قابل مشاهده است و به درستی نمی‌توان از صحت وجود ۵ دوربین در پشت دستگاه اطمینان حاصل کرد.

از امروز ۱۰ روز به رویداد رسمی آن برای معرفی آن باقی است. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر تکفارس را دنبال کنید و نظر خود را نیز با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSM Arena

منبع خبر

نظرات بسته شده است.