اتفاقی مهم در جام حذفی/ اشک‌های مربی ارمنستانی نساجی درآمد

اتفاقی مهم در جام حذفی/ اشک‌های مربی ارمنستانی نساجی درآمد

نساجی مازندران در دومین گام است رقابت های جام حذفی تن به شکست خانگی مقابل ملوان داد تا شاگردان ساکت الهامی در ادامه راه تمامی تمرکز خود را معطوف به بازیهای لیگ برتر داشته باشند.

خبرورزشی – حامد شیری کاپیتان نساجی مازندران در واکنش به شکست تیمش گفته است ای کاش با این شکست به شخصیت‌مان بربخورد اما نکته جالب توجه در خصوص شکست شاگردان ساکت الهامی اشک‌های هاروت آبراهامیان مربی گلرهای باشگاه نساجی بوده است.

آبراهامیان پس از پایان دیدار نساجی و ملوان تا دقایقی تنها روی نیمکت نشسته و آرام آرام اشک می‌ریخت. اما این پایان اشک‌ها و ناراحتی مربی گلرهای نساجی نبود چرا که ساعاتی پس از پایان بازی هواپیمای حامل بازیکنان نساجی در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین نشست و وقتی می‌خواستیم با مربی ارمنستانی نساجی در خصوص شکست خانگی شاگردان ساکت الهامی گفت‌وگو کنیم اشک‌های آبراهامیان فرصتی برای گفتگو باقی نگذاشت.

تاسف و اشک‌های هاروت آبراهامیان بی شک نشان دهنده تعصب و علاقمندی او به تیمی است که در آنجا مشغول به فعالیت است و این می تواند درسی باشد برای دیگر اعضای باشگاه نساجی مازندران تا در ادامه راه با غیرت و تعصب بیشتر برای موفقیت نساجی تلاش کنند.

منبع خبر

نظرات بسته شده است.