اجرای گروه‌های سرود دانش آموزی در مسیر راهپیمایی تهران

اجرای گروه‌های سرود دانش آموزی در مسیر راهپیمایی تهران

به گزارش ایرنا، متفاوت‌ترین مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن هم اکنون با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در شهر تهران آغاز شد و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی امسال حماسه حضور را به گونه دیگری رقم زدند.

در چهل و دومین فجر انقلاب شهر تهران پایتخت مهربانی های ملتی است که قلب عاشقش به عشق ایران می تپد.

در ضلعی از میدان آزادی موتورسوارانی را شاهد هستیم که با حمل پرچم ایران در خیابان آزادی به سمت میدان آزادی در حال حرکت هستند. همچنین قرار است راهپیمایی امسال در بستر فضای مجازی نیز برگزار شود، از این‌رو مردم می‌توانند با مراجعه به این آدرس (اینجا) حضور خود را ثبت کرده و شعار و پوستر انتخاب کنند.

در حاشیه مراسم ۲۲ بهمن در میدان آزادی، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه با برپایی نمایشگاهی دستاوردها و پروژه‌هایش را در قالب ماکت‌هایی به نمایش عموم گذاشته است. از جمله پروژه‌هایی که در این نمایشگاه به نمایش درآمده، پروژه خط ۷ متروی تهران، ایستگاه کمیل، پروژه انبار نفت ایرانشهر، پل طبیعت، سد مخزنی کرخه، پروژه سد و نیروگاه رودبار لرستان است.

نمایش ادوات جنگی و توان نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران از جمله نمایش سامانه سوم خرداد در میدان آزادی از جمله ویژگی‌های مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امروز بود.

امروز مردم قهرمان ایران در شرایطی که به دلیل مسایل بهداشتی نمی‌توانستند دوشادوش هم راهپیمایی کنند، سوار بر موتور، دوچرخه و خودرو به خیابان‌ها آمدند و عشق و ارادت‌شان به ایران و انقلاب اسلامی را یکصدا فریاد زدند.

منبع خبر

نظرات بسته شده است.