احداث دو پد بالگرد در آزادگان و فتح

عکس تزئینی است.

مدیریت شهری منطقه۲۱ با توجه به گسترش خدمات اورژانس هوایی از نظر کمی و کیفی و تنوع خدمات در سال های اخیر، مطابق سیاست های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان اورژانس هوایی کشور، پس از جانمایی دو محل به نشانی های بزرگراه آزادگان، تقاطع فتح و همچنین بوستان طبیعت واقع در بزرگراه فتح (محل اسکان اضطراری) اقدام به احداث دو پد بالگرد کرد.

به گزارش ایسنا، مهرداد آبائی معاون فنی و عمرانی این منطقه گفت: طی این اقدام، فضاهایی به قطر ۳۶متر در محوطه فضای سبز حاشیه ای بزرگراه آزادگان_فتح و بوستان طبیعت در نظر گرفته شد که خاک های نباتی آن محدوده به عمق یک متر برداشت شد و قالب ریزی و اساس و زیر اساس نیز انجام گرفت.

آبایی در ادامه با بیان اینکه احداث این دو پد بالگرد همراه با عملیات خاکبرداری، تسطیح محل، آماده سازی، زیر سازی و رنگ آمیزی و … بوده که به تازگی به پایان رسیده و قابل بهره برداری است، افزود: در همین راستا معارضات برق و تاسیسات در محل انجام این پروژه ها وجود داشت که مورد جابجایی قرار گرفت.

او افزود: با اخذ طرح جدید از معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه۲۱ دسترسی بزرگراه به پد هلیکوپتر در برنامه آتی اجرایی معاونت فنی و عمرانی منطقه قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، بنا به درخواست ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و معاونت خدمات شهری و محیط زیست ورودی غربی پایتخت، عملیات ساخت پدهای هلیکوپتر در دستور کار اجرایی معاونت فنی و عمرانی منطقه۲۱ قرار گرفت.

انتهای پیام

نظرات بسته شده است.