اسماعیلی: لغو سفرهای نوروزی رهبری علتی کافی برای سفر نرفتن است

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در مورد ضرورت لغو سفرهای نوروزی گفت: مسئله لغو سفرهای نوروزی آنقدر اهمیت دارد که مقام معظم رهبری اظهار کردند که سفرهای خود را لغو کردند. ایشان هر ساله در نوروز به سفرهای مهمی می‌رفتند.

ولی اسماعیلی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد ضرورت لغو سفرهای نوروزی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود در روز درخت کاری تأکید کردند که امسال هم مثل سال گذشته سفر نمی‌روند. همین اظهارات علتی لازم و کافی برای لغو سفرها است. اهمیت سفر نرفتن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی آنقدر زیاد است که رهبر جمهوری اسلامی ایران به وضوح به این موضوع اشاره می‌کند. مقام معظم رهبری در سنوات گذشته در نوروز سفرهای بسیار مهمی می‌رفتند اما امسال همه آنها را لغو کردند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: مناطقی که ستاد مبارزه با کرونا ممنوع اعلام می‌کند، باید از سوی مردم جدی گرفته شود. میزان شیوع ویروس در مناطق قرمز و نارنجی بالاست. امیدواریم مردم همه پروتکل‌ها را رعایت کنند تا قبل از واکسیناسیون کمترین تلفات ممکن را داشته باشیم.

نمایند مردم گرمی در مجلس در مورد وضعیت مناطق حساس اظهار کرد: بیمارستان‌ها و کادر درمان ما در بعضی مناطق کشش ندارند. به نظرم منع عبور و مرور به مناطق قرمز و نارنجی باید عملیاتی شود.

وی در خصوص وضعیت حوزه انتخابیه‌اش گفت: استان بنده فعلا در وضعیت آبی است و منعی برای رفت و آمد وجود ندارد، اما اگر در همین هفته منتهی به عید تغییر رنگ دهد، به مسافرت نخواهم رفت و دید و بازدیدها از پدر و مادرم را به صورت مجازی انجام خواهم داد. از نظر وضعیت کرونا، حوزه انتخابیه اینجانب وضعیت خوبی دارد. لازم از مسئولین شبکه بهداشت این منطقه و مردم تشکر کنم.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان تأکید کرد: به مردمی که احیاناً به مناطق آبی و کم خطر مسافرت می‌کنند، توصیه می‌کنم که در وهله اول سفرهای خود را لغو کنند و در وهله دوم از ماسک و مواد ضدعفونی استفاده کرده و فاصله‌گذاری اجتماعی را به بهترین نحو ممکن رعایت کنند.

انتهای پیام

منبع خبر

نظرات بسته شده است.