اشرف امینی: ملی‌پوشان شب یلدا به خانه می‌روند

اشرف امینی: ملی‌پوشان شب یلدا به خانه می‌روند

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون کاراته گفت: طوری برنامه‌ریزی کردیم که بچه‌ها شب یلدا کنار خانواده‌های‌شان باشند و بعد از چند روز استراحت، برنامه دور دوم اردو اعلام می‌شود.

خبرورزشی/ کاراته؛ بانوان کاراته‌کا بعد از ۱۲ روز تمرین، برای شب یلدا به خانه می‌روند. حمیده عباسعلی، رزیتا علیپور، سارا بهمنیار، زهرا کریمی و مهدیه طوسی چهارشنبه هفته قبل بعد از تست کرونا تمرینات‌شان را شروع کردند، طبق برنامه سمانه خوش‌قدم سرمربی تا یک‌شنبه هفته آینده تمرینات‌شان را ادامه می‌دهند.

اشرف امینی، نایب‌رئیس بانوان فدراسیون کاراته می‌گوید: «خدا را شکر بعد از مدت‌ها بالاخره اردوها استارت خورد و تمرینات تا ۳۰ آذر ادامه دارد، طوری برنامه‌ریزی کردیم که بچه‌ها شب یلدا کنار خانواده‌های‌شان باشند و بعد از چند روز استراحت، برنامه دور دوم اردو اعلام می‌شود.»

او به حریفان تمرینی در هر اردو نیز اشاره می‌کند: «حمیده عباسعلی، رزیتا علیپور و سارا بهمنیار اردونشینان هستند و زهرا کریمی و مهدیه طوسی حریفان تمرینی‌شان. سعی می‌کنیم حریف تمرینی‌ها را به‌صورت چرخشی انتخاب کنیم تا هم آنها به تیم ملی کمک کنند و هم ما کمکی به این کاراته‌کاها کرده باشیم.»

به گفته امینی، سمانه خوش‌قدم، سرمربی تیم حالا تنها ملی‌پوشان را زیر نظر دارد: «فعلاً سمانه خوش‌قدم تمرینات را زیر نظر دارد اما سر فرصت یک مربی که بتواند به مجموعه تیم کمک کند، به کادر فنی اضافه می‌کنیم.»

هر چند خیلی از کارشناسان معتقدند در این اردوها طراوت خاکسار و شیما آل‌سعدی هم باید دعوت بشوند اما نایب‌رئیس فدراسیون خبرهای دیگری در این مورد می‌دهد: «برای طراوت و شیما آل‌سعدی برنامه‌های زیادی داریم و عدم دعوت آنها به این اردو دلیل خاصی ندارد. ما از سرمایه‌های کاراته استفاده می‌کنیم و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد، به ‌زودی برنامه‌های آنها را هم اعلام می‌کنیم.»

منبع خبر

نظرات بسته شده است.