افتتاح خانه قرآنی هلال محله شهرقائم

افتتاح خانه قرآنی هلال محله شهرقائم

ایسنا/قم مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی شهرقائم از افتتاح خانه هلال مسجدقرآن و عترت (ع) در محله شهرقائم خبرداد.

ابوالفضل معرفی مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی شهرقائم در گفت وگو با ایسنا، گفت: خانه هلال مسجد قرآن و عترت(ع) با حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم و معاونین ایشان در در محله شهرقائم افتتاح شد.
وی افزود: بعد از جلسات متعدد و گفتگو با معاونت داوطلبان هلال احمر و هماهنگی با هیئت امنای مسجد قرآن و عترت(ع) ، مراحل افتتاح خانه هلال در این محله آغاز شد که در نهایت بعد از هماهنگی های انجام شده در ایام الله دهه فجر انقلاب، مراسم خانه هلال مسجد قرآن و عترت(ع)، با حضور هیئت امنای مسجد برگزار شد.
معرفی ادامه داد: طرح خانه هلال با هدف ارتقاء فرهنگی ایمنی و افزایش تاب آوری شهری می تواند گام مهمی در روند توسعه محلات حاشیه نشین و کمتر برخوردار داشته باشد؛ که این مهم از جمله اهداف مهم دفاتر تسهیلگری نیز می باشد.
وی گفت: از جمله فعالیت های دفاتر تسهیلگری و توسعه محلی، تسهیل بستر فعالیت نهاد های مختلف خدماتی در محلات هدف می باشد که براساس همین مهم، دفتر تسهیلگری شهرقائم نیز بستر لازم برای ارائه خدمات دواطلبانه جمعیت هلال احمر در استان قم را در محله شهرقائم انجام داده است و پیگیری ها و هماهنگی های لازم برای افتتاح خانه هلال را در طی یک ماه گذشته در دستور کار خود داشته است که در نهایت این مهم محقق شد.

انتهای پیام

منبع خبر

نظرات بسته شده است.