انقلاب اسلامی ایران با مجاهدت‌های ایثارگران به ثمر نشسته است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در نشست با مدیرعامل بیمه دی گفت: انقلاب اسلامی ایران با مجاهدت‌های ایثارگران به ثمر نشسته است و امروز خدمت به این عزیزان افتخار بزرگی است که باید قدردان این موهبت باشیم.

به گزارش ایسنا، سلیمان رستمیان در نشست هم‌اندیشی حل مشکلات درمانی و بیمه‌ای ایثارگران که با حضور محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه دی، برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران گفت: انقلاب اسلامی ایران با مجاهدت‌های ایثارگران به ثمر نشسته است و امروز خدمت به این عزیزان افتخار بزرگی است که باید قدردان این موهبت باشیم.
وی افزود: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ارزش‌های اصلی و ستون‌های انقلاب اسلامی هستند و باید برای تکریم و رضایتمندی این عزیزان تلاش کنیم.
مدیرکل بنیاد استان البرز رضایتمندی ایثارگران را موضوعی مهم دانست و تصریح کرد: نظارت دقیق و ارائه خدمات کیفی به ایثارگران مدنظر بنیاد است و این دو، عاملی بسیار مهم برای تکریم و رضایتمندی ایثارگران خواهد بود.
رستمیان گفت: نگاه ما به جامعه ایثارگری خدمت‌رسانی، تکریم و جلب رضایت ایثارگران است. نظارت دقیق بر مراکز طرف قرارداد با بیمه، ارائه به‌موقع اسناد به بیمه، کیفی سازی خدمات و ارائه خدمات به‌موقع در کمترین زمان ممکن عواملی مؤثر در جهت جلب رضایت ایثارگران است که باید محقق شود. باید از هر فرصتی برای خدمتگزاری به خانواده‌های شهدا و ایثارگران در جهت رفع مشکلات آنان به نحو مطلوب استفاده کرد.
انتهای پیام

منبع خبر

نظرات بسته شده است.