اپل قابلیت جزیره پویا را سال آینده برای همه مدل های آیفون ۱۵ عرضه خواهد کرد

اپل قابلیت جزیره پویا را سال آینده برای همه مدل های آیفون ۱۵ عرضه خواهد کردآیفون 14

اپل امسال در مدل‌های آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس قابلیت جدیدی به نام جزیره پویا یا Dynamic Island ارائه کرده است که می‌تواند اطلاعات مختلفی مثل نوتیفیکیشن‌ها و تماس‌های ورودی را در قسمت بریدگی بالای نمایشگر نمایش دهد.

حالا یک تحلیلگر مطرح به نام راس یانگ مدعی شده است که سال آینده همه مدل‌های آیفون ۱۵ از این قابلیت بهره خواهند برد. این تحلیلگر، یکی از کارشناسان سرشناس حوزه نمایشگر است و اطلاعات خوبی در این زمینه دارد؛ بنابراین اگر ادعای او درست باشد سال آینده نه‌تنها مدل‌های آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس بلکه مدل‌های آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس نیز با قابلیت جزیره پویا معرفی خواهند شد.

البته این تحلیگر گفته است که آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس همچنان از قابلیت پروموشن استفاده نخواهند کرد. این قابلیت در واقع اسمی است که اپل برای نمایشگر ۱۲۰ هرتزی LTPO OLED با فناوری همیشه‌روشن انتخاب کرده است. بنابراین ما سال آینده شاهد استفاده از این نمایشگرها روی مدل‌های غیرپرو نخواهیم بود‌.

البته سال آینده تفاوت دیگری نیز بین مدل‌های پرو و غیرپرو آیفون۱۵ وجود خواهد داشت و آن اینکه مدل‌های پرو از تراشه ۳ نانومتری A17 بهره خواهد برد در حالیکه مدل‌های غیرپرو همچنان از تراشه ۴ نانومتری A16 استفاده خواهند کرد. در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم اپل برای سال آینده چه برنامه‌هایی در سر دارد.

منبع: Wccftech

منبع خبر

نظرات بسته شده است.