اپل یک شارژر دوگانه ۳۵ واتی USB-C به قیمت ۶۰ دلار عرضه کرد

اپل یک شارژر دوگانه ۳۵ واتی USB-C به قیمت ۶۰ دلار عرضه کردشارژر اپل

اپل قصد دارد فناوری شارژ سریع رابرای آیفون‌های خود عرضه کند و در سال‌های اخیر نیز تلاش‌های زیادی برای توسعه آن کرده است. اما ظاهرا این شرکت مسیر دیگری در خلاف جهت گوشی‌های اندرویدی در پیش گرفته است و حالا یک شارژر دوگانه ۳۵ واتی USB-C به قیمت ۶۰ دلار عرضه کرده است.

این شارژر قادر به شارژ همزمان دو دستگاه است و اپل آن را برای استفاده با مک بوک ایر توصیه کرده است. اما کاربران می‌توانند علاوه بر این لپ‌تاپ از دستگاه‌های دیگر مانند آیفون، آیپد و اپل واچ نیز استفاده کنند‌. روش کار این آداپتور به اینصورت است که به هر دستگاه براساس نیازش انرژی خواهد رساند و به‌طور هوشمند این‌ موضوع را تشخیص خواهد داد.

اکثر شارژرهای دوگانه‌ چنین قابلیتی ندارند و شارژ را به‌صورت مساوی بین دو دستگاه تقسیم می‌کنند که چندان جالب نیست. نحوه کار این شارژر در مورد دستگاه‌های مختلف به صورت زیر خواهد بود:

شارژر اپل
  • هنگام شارژ یک مک بوک و یک آیفون یا آیپد به‌طور همزمان، هر دستگاه ۱۷.۵ وات دریافت خواهد کرد.
  • هنگام شارژ آیفون و آیپد به طور همزمان هر دو دستگاه ۱۷.۵ وات دریافت خواهند کرد.
  • هنگام شارژ یک مک بوک یا آیفون و یک اپل واچ یا ایرپاد به‌طور همزمان، دستگاه مک بوک یا آیفون تا ۲۷.۵ وات و اپل پاچ یا ایرپاد تا ۷.۵ وات دریافت خواهد کرد.‌

اپل بعد از حذف شارژ از داخل جعبه گوشی‌های آیفون سعی کرده است شارژرهای مختلفی را به بازار عرضه کند و انتخاب‌های مختلفی را در اختیار کاربران قرار دهد. اپل اخیرا با فشارهای زیادی برای استفاده از درگاه USB-C روی گوشی‌های آیفون خود روبه‌روست و باید منتظر ماند و دید این شرکت در نهایت چه تصمیمی می‌گیرد.

منبع: Gizchina

منبع خبر

نظرات بسته شده است.