اینستاگرام تست قابلیت اشتراک محتوا برای خالقان محتوا را شروع کرد

اینستاگرام تست قابلیت اشتراک محتوا برای خالقان محتوا را شروع کرداینستاگرام

اینستاگرام به‌تازگی قابلیت جدیدی برای خالقان محتوا ارائه کرده است تا از طریق دریافت حق اشتراک ماهانه کسب درآمد کنند. این قابلیت فعلا در اختیار تعداد محدودی از اینفلوئنسرهای آمریکا قرار گرفته است.

به این ترتیب، خالقان محتوا خواهند توانست استورها و ویدیوهای خود را به‌صورت پولی در اختیار کاربران قرار بدهند و اینستاکرام برای مشخص کردن این استورها از یک حلقه صورتی‌رنگ به دور آن‌ها استفاده خواهد کرد.

در حال حاضر یوتیوب و توییچ نیز چنین قابلیتی دارند و قرار است خالقان محتوا در اینستاگرام نیز در کنار نام کاربری خود یک علامت خاص داشته باشند. این علامت خاص، در همه‌جا ظاهر خواهد شد و در کامنت‌ها و پیام‌ها نیز دیده خواهد شد.

مطالب مرتبط:

اینستاگرام گفته است که قابلیت‌های دیگری نیز به این سرویس اضافه خواهد کرد که یکی از آن‌ها امکان استخراج لیست مشترکین توسط خالقان محتوا و اضافه کردن آن به سایر اپلیکیش‌ها و وب‌سایت‌ها خواهد بود.

در این قابلیت، خالقان محتوا پولی را به‌عنوان اشتراک ماهانه تعیین خواهند کرد و فالوورها نیز خواهند توانست با فشردن یک دکمه، از مزایای این سرویس استفاده بکنند. اینستاگرام قصد دارد اینفلوئنسرهای بیشتری را وارد این ماجرا بکند و حتی فیس بوک نیز گفته است که برای تشویق خالقان محتوا، تا سال ۲۰۲۳ هیچ پولی از آن‌ها دریافت نخواهند کرد.

اگر چنین اتفاقی بیفتد ما مسلما شاهد تولید محتواهای جالبی در اینستاگرام خواهیم بود و اینستاگرام نیز می‌داند که خالقان محتوا تا چه اندازه می‌توانند تاثیرگذار باشند.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس بوک، اخیرا گفته بود که این شرکت تا پایان سال ۲۰۲۲ حدود ۱ میلیارد دلار روی خالقان محتوا سرمایه‌گذاری خواهد کرد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که نتیجه این سرمایه‌گذاری‌ها درنهایت چه نتایجی را به دنبال خواهد داشت.

منبع: Engadget

منبع خبر

نظرات بسته شده است.