بازدید جانشین فرمانده ناجا از یادمان شلمچه و کلانتری ۱۴ آبادان

ایسنا/خوزستان جانشین فرمانده نیروی انتظامی در بازدید از یادمان شهدای شلمچه و گروهان مرزی آن، گفت: همه ما مدیون شهدا هستیم و اکنون شما در مکان مقدسی خدمت می‌کنید که نقطه به نقطه آن جای پای شهدا است.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی با حضور در کلانتری ۱۴ آبادان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و نوروز، سلام و تبریک فرمانده ناجا را به کارکنان این کلانتری ابلاغ کرد.

وی با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: خوزستان یادآور رشادت‌های شهیدان بزرگی است که برای امنیت کشور تا پای جان ایستادند و شما (نیروی انتظامی) حافظ امانتی هستید که شهدا به ما سپرده‌اند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در ادامه سفر خود به استان خوزستان در بازدید از یادمان شهدای شلمچه و گروهان مرزی آن، گفت: همه ما مدیون شهدا هستیم و اکنون شما در مکان مقدسی خدمت می‌کنید که نقطه به نقطه آن جای پای شهدا است.

سردار رضایی با اشاره به اینکه مرزبانان چشمان بیدار کشور در حراست از مرزها هستند، تصریح کرد: کار شما نوعی عبادت است و در دوران شیوع ویروس کرونا مرزبانان در کنار کادر درمان نقش موثری در سلامت کشور ایفا کردند و این افتخاری است که در کارنامه درخشان شما ثبت خواهد شد.

انتهای پیام

منبع خبر

نظرات بسته شده است.