برخورد با فروش موادمحترقه از سوی واحدهای صنفی

معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از برخورد با واحدهای صنفی که اقدام به خرید و فروش موادمحترقه کنند، خبر داد.

سرهنگ نادر مرادی در گفت‌وگو با ایسنا درباره نظارت پلیس بر اماکن و صنوف عرضه کننده مواد محترقه، گفت: همه ساله در آستانه چهارشنبه‌ سوری، پلیس اماکن جلساتی را با واحدهای صنفی و اتحادیه برگزار کرده و توصیه ها و هشدارهای لازم را به آنان ارائه می‌کند. علاوه بر آن تیم‌های گشتی و ماموران پلیس نیز با گشت‌زنی و رسیدگی به شکایات و گزارشات با موارد تخلف برخورد می‌کنند.

وی با بیان اینکه طرح‌های پلیس در سال ۹۹ نیز از چند روز پیش از آغاز اسفند ماه آغاز شده است، گفت: در همین راستا نیز جلسات متعددی برگزار شده و به اتاق اصناف، اتحادیه ها و صنوف اعلام کردیم که فروش موادمحترقه غیرمجاز و نظایر آن در واحدهای صنفی ممنوع بوده و برابر قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ درباره واحدهای صنفی که اقدام به فروش مواد پیش‌ساز موادمحترقه کنند نیز گفت: با این واحدهای صنفی نیز جلساتی برگزار و ابلاغ شد که از فروش این مواد به افراد غیر پرهیز کنند. در صورت اطلاع پلیس با چنین مواردی هم برخورد می‌شود چرا که خریدار چنین اقلامی مشخص هستند و فروش آن به افراد غیر قابل تشخیص است.

مرادی با بیان اینکه امسال زودتر و جدی تر به موضوع چهارشنبه سوری وارد شدیم، گفت: علاوه بر تذکرات داده شد، کشفیات قابل توجهی هم داشتیم و چند محل که اقدام به نگهداری این اقلام کرده بودند، شناسایی و پلمب شدند.

معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در پایان از شهروندان خواست که در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام

منبع خبر

نظرات بسته شده است.