بررسی هشت پلاک ثبتی مبنی بر باغ بودن یا نبودن در جلسه امروز شورا

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز هشت پلاک ثبتی را برای باغ بودن یا نبودن مورد بحث و بررسی قرار دادند.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست و شصت و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران بررسی پلاک ثبتی های مختلف در خصوص باغ بودن یا نبودن را در دستور کار خود داشتند که در همین راستا زهرا نژاد بهرام در تشریح پلاک ثبتی ۱۱۸.۱۶ واقع در خیابان جوانمرد قصاب شهر ری منطقه ۲۰ گفت: این پلاک ثبتی به مساحت ۵۴۶۲ متر مربع حدنصاب درختان آن ۲۱۸ اصله است که در وضع موجود فاقد درخت است. کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران رای به باغ بودن آن داده است.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران پس از بحث و بررسی با پیشنهاد هاشمی ریاست شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر عدم تکمیل اطلاعات این پلاک ثبتی با ۹ رای موافق با خروج این پلاک ثبتی از دستور کار شورا موافقت کردند.

در ادامه نژاد بهرام در تشریح پلاک ثبتی ۶۹.۲۰۲۵ گفت: این ملک با مساحت ۹۱۹ متر واقع در منطقه یک کاربری قدیم مسکونی داشته و در حال حاضر در زیرپهنه G۳۲۳ واقع شده است.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران با ۱۱ رای موافق با نظر کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران مبنی بر باغ بودن این ملک موافقت کردند.

در ادامه نژاد بهرام در تشریح پلاک ثبتی ۳۵.۸۹۳.۱ گفت: این ملک با مساحت ۷۸۰ متر واقع در بلوار کاوه منطقه یک است. کاربری قدیم آن مسکونی و زیر پهنه فعلی آن R۱۲۲ است.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران نهایتا با ۷ رای موافق با نظر کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران مبنی بر باغ بودن این ملک مخالفت کردند.

در ادامه این جلسه محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران در تشریح پلاک ثبتی ۷۰.۲۴۵۷۷ به مساحت ۶۳۷ متری این ملک، افزود: این ملک در میدان ونک منطقه ۳ واقع شده و کاربری قدیم آن مسکونی و زیرپهنه فعلی آن R۱۲۲ است. حد نصاب درختان آن ۳۱ اصله است که در وضع موجود چهار اصله درخت در آن واقع شده است. اعضای شورای اسلامی شهر تهران نهایتا با ۱۷ رای موافق با نظر کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران مبنی بر باغ نبودن این ملک موافقت کردند.

در ادامه سالاری به پلاک ثبتی ۷۹۲۹۹۳ اشاره کرد و افزود: این ملک به مساحت ۶۲۰۳ متر واقع در بزرگراه ارتش منطقه یک است که زیرپهنه فعلی آن R۲۴۱ است. حدنصاب درختان آن ۳۴۰ اصله است و نظر کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران مبنی بر باغ بودن این ملک است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نهایتا با ۱۵ رای موافق با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این ملک موافقت کردند.

سالاری در ادامه به پلاک ثبتی ۳۱.۱۶۴ با مساحت ۳۷۲۷ متر واقع در انتهای نیاوران در منطقه یک اشاره کرد و افزود: کاربری قدیم این ملک مسکونی و زیرپهنه فعلی آن R۱۲۲ است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با ۱۷ رای موافق با نظر کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران مبنی بر باغ بودن این ملک موافقت کردند.

سالاری در ادامه به پلاک ثبتی ۳۴.۳۵۹۴.۱ واقع در قیطریه منطقه یک اشاره کرد و افزود: این ملک با مساحت ۵۵۴ متر کاربری قدیم مسکونی داشته و در حال حاضر در زیرپهنه فعلی R۱۲۲ قرار گرفته است.

اعضای شورای شهر تهران با سه رای موافق با نظر کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران مبنی بر باغ بودن این ملک مخالفت کردند.

سالاری در تشریح پلاک ثبتی ۴.۹۶۵ واقع در بلوار اردستانی منطقه ۲۲ گفت: این ملک به مساحت ۴۵۶۰ متر کاربری قدیم تجاری داشته و حد نصاب درختان آن ۱۸۲ اصله است.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران با ۱۴ رای موافق با نظر کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران مبنی بر باغ بودن این ملک موافقت کردند.

انتهای پیام

نظرات بسته شده است.