بررسی ویدیویی سامسونگ گلکسی A53 5G؛ بخریم یا نخریم؟

بررسی ویدیویی سامسونگ گلکسی A53 5G؛ بخریم یا نخریم؟بررسی ویدیویی A53 5G

گلکسی A53 5G تقریباً تمام نقاط قوت محصول پیشین این خانواده را گرفته و به سطح بالاتری انتقال می‌دهد. اگرچه میان‌رده جدید سامسونگ بی‌نقص نیست اما فاصله چندانی هم با برآورده کردن هدف خود ندارد و می‌دانیم که نیاز نیست سامسونگ همیشه ترکیب برنده را دست‌کاری کند.

سامسونگ در سال ۲۰۲۱ نیز با عرضه گلکسی A52 5G نشان داد که تحت یک قیمت مناسب و همچنین پشتیبانی طولانی مدت، چطور قصد دارد بیشترین مقدار کاربر ممکن را به سمت خود جذب کند. با این حال تغییرات چندانی در گلکسی A53 5G به چشم نمی‌خورد. سامسونگ به هر روش و طریقی قصد دارد سری A خود را جذاب‌تر جلوه دهد و چه چیزی بهتر از کاهش ۵۰ دلاری قیمت این دستگاه، قادر به انجام این کار است؟

شما می‌توانید مدل ۶۴ گیگابایتی آن را با قیمت با ۶ گیگابایت رم، به قیمت ۴۴۹ دلار تهیه کنید. مدل ۲۵۶ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم هنوز در بازارهای چندان زیادی در دسترس قرار نگرفته است. خوشبختانه فارغ از مدلی که تهیه می‌کنید، امکان وارد کردن کارت میکرو اس‌دی (microSD) وجود دارد.

شما با تهیه این گوشی می‌توانید از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر امولد (AMOLED) با رزولوشن فول HD پلاس ۱۲۰ هرتز لذت ببرید. سامسونگ بخش جلویی آن را به گوریلا گلس ۵ مجهز کرده با این وجود، در بخش پشتی گوشی خبری از این فناوری نیست. این گوشی همچنین دارای گواهینامه IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است.

یکی دیگر از بهبودهای A53 5G در مقایسه با گوشی پیشین سری، استفاده از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی که با نرخ ۲۵ وات شارژ می‌شود. دوربین‌ها تفاوت خاصی با مدل پیشین ندارند و باز هم شاهد لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی هستیم. این میان‌رده همچنین لنز ۱۲ مگاپیکسل فوق عریض، ۵ مگاپیکسل ماکرو و ۵ مگاپیکسل عمق را هم در پشت خود جای داده است.

شاید یکی از معدود پسرفت‌های این مدل، حذف آداپتور شارژ از درون جعبه باشد. سامسونگ دیگر درون هیچ یک از جعبه گوشی‌های میان‌رده خود، شارژر قرار نمی‌دهد، بنابراین با تهیه این گوشی، یک کابل USB-C و سوزن خروج خشاب سیم دریافت خواهید کرد.

دانلود 1080pدانلود 720pمنبع خبر

نظرات بسته شده است.