برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در چهار استان کشور

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری کمیسیون‌های پزشکی تعیین درصد جانبازان، حالت اشتغال جانبازان و رسیدگی به پرونده‌های موضوع ماده ۲۲ و ۲۶ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران در استان‌های قزوین، گلستان، سیستان و بلوچستان و تهران بزرگ خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر حمیدرضا حبیب‌اللهی با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان در استان قزوین، توضیح داد: این کمیسیون در تاریخ ۲۷ بهمن با حضور ۶ نفر از متخصصان، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل و ۱۲۸ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی، توسط متخصصان مربوطه ویزیت شدند.

وی افزود: کمیسیون پزشکی حالت اشتغال جانبازان استان گلستان در تاریخ ۳۰ بهمن با حضور چهار نفر از متخصصان، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد و طی آن ۱۳۹ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصان مربوطه ویزیت شدند.
مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان استان سیستان و بلوچستان نیز گفت: این کمیسیون در تاریخ ۳۰ بهمن با حضور ۷ نفر از متخصصان، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد و طی جلسات این کمیسیون ۱۵۳ نفر از متقاضیان توسط متخصصان مورد معاینه قرار گرفتند.
حبیب‌اللهی افزود: کمیسیون رسیدگی به پرونده‌های موضوع ماده ۲۲ و ۲۶ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران استان سیستان و بلوچستان نیز در روز اول اسفند برگزار شد و طی آن ۱۹۰ پرونده مربوط به حق پرستاری خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان مورد بررسی قرار گرفت.
وی در پایان گفت: کمیسیون پزشکی حالت اشتغال جانبازان تهران بزرگ در روز اول اسفند با حضور چهار نفر از متخصصان، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد و ۱۴۰ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصان مربوطه ویزیت شدند.
انتهای پیام

منبع خبر

نظرات بسته شده است.