بیمارستان ۱۲۶ تختخوابی اسلام‌آبادغرب با حضور جهانگیری افتتاح شد

بیمارستان ۱۲۶ تختخوابی اسلام‌آبادغرب با حضور جهانگیری افتتاح شد

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب که در زلزله ۲۱ آبان ۹۶ آسیب جدی دیده بود، پس از بازسازی توسط وزارت راه و شهرسازی و تجهیز توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای خدمت به مردم به چرخه درمان بازگشت.

استاندار کرمانشاه در مراسم افتتاح این بیمارستان گفت که این بیمارستان با هشت بخش شامل ۲ بخش زنان، اطفال، مردان، ICU، CCU، POST CCU و رادیولوژی شامل سی تی اسکن، MRI و دیگر بخش ها است.
«هوشنگ بازوند» افزود: این بیمارستان در ۶ طبقه با ۱۲۶ تخت بستری، ۱۰ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا ساخته شده است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: این بیمارستان با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال مقاوم سازی و بازسازی و با اعتبار۴۷۰ میلیارد ریال نیز تجهیز شده و در دومین شهرستان بزرگ استان به مردم خدمت درمانی و تشخیصی ارایه می کند.

به گفته او، این بیمارستان در جریان وقوع زلزله ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان سال ۹۶ تخریب شد و اکنون به صورت کامل بازسازی و تجهیز شده و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

شهرستان اسلام آباد غرب با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد.

معاون اول رییس جمهوری روز شنبه به منظور افتتاح چند طرح عمرانی و پیگیری طرح‌های در دست اجرای استان کرمانشاه به این استان سفر کرد.

جهانگیری در بدو ورود به استان به اسلام آبادغرب رفت و پس از افتتاح بیمارستان ۱۲۶ تخت خوابی امام خمینی (ره) ‌در این شهرستان در مراسم آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی این شهرستان شرکت کرد.

بازدید از پارک فناوری کرمانشاه، دیدار با نخبگان، هنرمندان، فعالان اقتصادی و نمایندگان تشکل‌های مدنی و حضور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های معاون اول رییس جمهوری در این سفر است.

معاون اول رییس جمهوری را در این سفر وزرای نفت و جهاد کشاورزی و تعدادی از معاونان وزرا همراهی می کنند.

منبع خبر

نظرات بسته شده است.