تبریک حلول ماه رمضان و دعا برای شفای بیماران کرونایی

تبریک حلول ماه رمضان و دعا برای شفای بیماران کرونایی

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، ابوذر ابراهیمی ترکمان در این پیام آورده است: اکنون بیش از یک سال از شیوع بیماری کوید ۱۹ می‌گذرد و تعدادی از انسان‌ها به خاطر ابتلاء به این ویروس منحوس جان خود را از دست داده‌اند. از درگاه الهی برای همه درگذشتگان رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم. امروز نیز همچون گذشته مسلمانان و پیروان ادیان ابراهیمی بیش از هر زمان دیگری به همدلی و همراهی نیازمند هستند تا بتوانند به کمک هم بر مشکلات فراروی جامعه جهانی فائق آیند.

وی در این پیام ابراز امیدواری کرده است تا خداوند متعال در این ماه پر خیر و برکت که همگی ما میهمان ذات اقدس الهی هستیم؛ این بیماری منحوس را از سر جامعه جهانی ریشه‌کن کند.

از ایزد متعال برای همه انسانها سلامتی، سعادت و توفیق بهره‌مندی بیشتر از این ماه الهی را خواستارم.

پیام رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، از طریق نمایندگیهای فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور به شخصیت های دینی و فرهنگی آن کشورها ارسال شده است.

به گزارش ایرنا، با پایان ماه شعبان و در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان، بسیاری از کشورهای مسلمان فردا را به عنوان اولین روز ماه مبارک رمضان اعلام و بسیاری کشورها نیز، پس فردا (چهارشنبه) را به عنوان نخستین روز ماه مبارک رمضان اعلام کردند.

عربستان، قطر، عراق، بحرین، امارات و… از جمله کشورهایی هستند که فردا سه شنبه را به عنوان نخستین روز ضیافت الهی اعلام و به استقبال ماه برکت رفته‌اند.

منبع خبر

نظرات بسته شده است.