تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا فرابخشی و جامع نگرانه است

تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا فرابخشی و جامع نگرانه است

«روح الله جمعه ای» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا، با انتقاد از بخشی‌گویی در تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: این ستاد از اعضای حقوقی متعددی تشکیل شده است که هر کدام بنا به ضرورت مطالبات و دغدغه‌هایشان در این ستاد حضور داشته و به دنبال یک همگرایی برای یافتن راهکار جامع نگرانه هستند لذا بیان مشکلات و نگرانی به صورت بخشی و برجسته کردن آن از روح فعالیت‌های ستادی دور است.

وی یکی از اهداف تشکیل قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا را پیگیری همگرایی و همسویی میان وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های عضو ستاد برشمرد و تصریح کرد: بعد از دریافت پیشنهادات از سوی مراجع ذیصلاح و دستگاه‌های مختلف و طرح آنها در کارگروه‌ها، پیشنهاداتی که قابلیت اجرایی دارند، در کمیته اجتماعی و امنیتی مورد بررسی قرار گرفته و خروجی این کمیته در جلسه مسئولان کمیته ها با حضور رئیس جمهور محترم مورد ارزیابی نهایی قرار می گیرد و نهایتا در ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح می شود.

جمعه ای تصریح کرد: در تمامی این مراحل نظرات وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی مبنا و اساس تصمیم گیری‌هاست و تاکنون تمامی تصمیمات با حضور مقامات این وزارتخانه اتخاذ شده است لذا بخشی نگری در موضوع بسیار مهم و فراگیری مانند کرونا نمی‌تواند برای جامعه مفید و راهگشا باشد و موجب ایجاد هیجان کاذب و در نهایت یاس و ناامیدی در میان مردم می‌شود.

مشاور وزیر کشور امروز همچنین در حساب توییتری خود نوشت: رکن فعالیت صادقانه در کار ستادی، نگاه جامع و متوازن به تمامی دغدغه هاست و هنر مدیریت تعادل بخشی به همه مطالبات و نگرانی های متنوع و متکثر به جای بخشی نگری و غوغا سالاری است. سکوت مصلحت اندیشانه نسبت به بیانات غیرواقع سخت ولی شکننده است.

منبع خبر

نظرات بسته شده است.