تکریم از جامعه ایثارگر وظیفه همه مسئولان است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: فرزندان شهدا میراث‌دار خون پدران شهید خود هستند و به فرزند شهید بودن افتخار می‌کنند. ما وظیفه داریم به دیدار فرزندان عزیز شهدا برویم و به یاد این عزیزان باشیم و از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شویم و برای حل مشکل آنان چاره اندیشی کنیم.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام جواد یوسف‌پور برای تکریم و بررسی مشکلات جامعه معزز ایثارگری در شهرستان نکا با فرزندان معظم شهیدان «حسن بالویی»، «محمدرضا عزیزی»، «حبیب‌الله عزیزی»، «محمد کاظمی» و در شهرستان بهشهر با فرزندان شهیدان «سید قربانعلی حسینی»، «سعداله رضایی»، «حسینعلی ربطی» و «رضا عزیزی» به صورت چهره به چهره در منازل آنها دیدار کرد و فرزندان معظم شهدا مسائل و مشکلات خود را با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در میان گذاشتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران پس از این دیدارها گفت: فرزندان شهدا میراث‌دار خون پدران شهید خود هستند و به فرزند شهید بودن افتخار می‌کنند. ما وظیفه داریم به دیدار فرزندان عزیز شهدا برویم و به یاد این عزیزان باشیم و از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شویم و برای حل مشکل آنان چاره اندیشی کنیم.

وی افزود: مشکلات این عزیزان پس از بررسی بلافاصله در دستور کار قرار می‌گیرد و رایزنی‌های لازم برای مواردی که نیاز پیگیری داشته باشد از طریق دستگاه‌های اجرایی مرتبط صورت می‌گیرد. بیشترین درخواست‌هایی که در این دیدارها از سوی فرزندان معزز شهدا مطرح شده، دغدغه اشتغال آنان بوده است، که در این راستا راهنمایی و راهکارهای لازم برای رفع مشکل ارائه شد.

حجت‌الاسلام جواد یوسف‌پور با بیان اینکه طرح دیدار با ایثارگران با جدیت در دستور کار بنیاد است گفت: تکریم و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان وظیفه همه مسئولان است و تمامی دستگاه‌ها باید در جهت حل مشکل ایثارگران، به‌ویژه مسئله اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر پیشقدم شوند.
انتهای پیام

منبع خبر

نظرات بسته شده است.