دومین نوروز کرونایی هم می‌تواند تهدید باشد و هم فرصت

یک عضو مجمع نمایندگان استان کردستان با اشاره به اظهارات مسئولان در مورد شیوع بیماری کرونای انگلیسی و آغاز موج چهارم گفت: تهدید نوروز امسال از این جهت است که مردم رعایت‌های لازم و کافی را نداشته باشند و دولت‌ هم سفرها را کنترل نکند و آسیب زیادی ببینیم و فرصت از این جهت که همه در خانه بمانند و ضمن خودداری از دید و بازدید و مسافرت، استراحت کنند.

پرویز اوسطی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد وضعیت شیمع بیماری کرونا در دو شهر قروه و دهگلان گفت: شرایط ما این روزها زرد است. مردم این دو شهر تا حد خوبی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند. نکته شیوع بیماری کرونا این است که امروز در سطح کشور شرایط خوبی داریم اما باید این شرایط را حفظ کنیم. حفظ این شرایط از اختیارات دولت و ستاد کرونا هم خارج است و بیشتر به اتحاد و همبستگی ملی مرتبط است.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس با اشاره به اظهارات مسئولان در مورد شیوع بیماری کرونای انگلیسی و آغاز موج چهارم گفت: به نظرم تا کنون اطلاعات مناسبی در زمینه پزشکی و بهداشتی به مردم داده‌ایم. ان شاءالله هیچ زمانی شاهد موج چهارمی که ما را از پا دربیاورد، نباشیم.

این عضو مجمع نمایندگان استان کردستان در مورد نوروز اظهار کرد: هر چه به نوروز نزدیک‌تر می‌شویم نگرانی دولت، مجلس و قوه و قضائیه و مردم بیشتر می‌شود. بالاخره سنت‌ها و رسم رسوم‌هایی وجود دارد که به شیوع کرونا کمک می‌کند. به هر صورت، باید از تجمعات در سطح وسیع جلوگیری شود. فعلا تنها راه اصلی پیشگیری رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است.

وی در پایان با بیان اینکه نوروز امسال از نظر کرونا هم تهدید است و هم فرصت، گفت: تهدید از این جهت که مردم رعایت‌های لازم و کافی را نداشته باشند و دولت‌ هم سفرها را کنترل نکند و آسیب زیادی ببینیم و فرصت از این جهت که همه در خانه بمانند و ضمن خودداری از دید و بازدید و مسافرت، استراحت کنند تا زنجیره انتقال قطع شود.

انتهای پیام

منبع خبر

نظرات بسته شده است.