رد مجیک ۸ پرو تائیدیه 3C را دریافت کرد

رد مجیک ۸ پرو تائیدیه 3C را دریافت کردنوبیا رد مجیک 6

گوشی رد مجیک ۸ پرو در حال توسعه است و ممکن است به‌عنوان اولین گوشی گیمینگ مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ باشد. این گوشی اخیرا تائیدیه TENNA و Bluetooth SIG را دریافت کرده بود و حالا تائیدیه 3C را برای شارژ سریع ۱۶۵ وات دریافت کرده است. ‌

رد مجیک ۸ پرو با شماره مدل NX729J در پایگاه داده سازمان 3C رویت شده است و حالا مشخص شده است که این گوشی از شارژ سریع ۱۶۵ وات پشتیبانی خواهد کرد.

ما هنوز اطلاعات زیادی درباره این گوشی نداریم و احتمالا مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهد بود و شاید اولین گوشی گیمینگ دنیا با این تراشه باشد. البته این گوشی، اولین گوشی مجهز به تراشه مذکور نخواهد بود بلکه ویوو X90 پرو پلاس این افتخار را نصیب خود خواهد کرد. ‌

رد مجیک ۸ پرو جانشین رد مجیک ۷ پرو خواهد شد. رد مجیک ۷ پرو مجهز به یک نمایشگر ۶.۸ اینچی Full HD+ OLED با نرخ ۱۲۰ هرتز بود و از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در کنار ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت رم UFS 3.1 استفاده می‌کند.

باتری این گوشی ظرفیتی برابر ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت دارد که با سرعت ۶۵ وات شارژ می‌شود. دوربین‌های پشت این گوشی نیز شامل سه دوربین ۶۴/۸/۲ مگاپیکسلی می‌شوند. در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که رد مجیک ۸ پرو با ه مشخصاتی معرفی می‌شود.

منبع: Gizmochina

منبع خبر

نظرات بسته شده است.