رفتار عجیب نوراللهی پس از خداحافظی/ چرا احمد عادی خداحافظی نکرد؟

رفتار عجیب نوراللهی پس از خداحافظی/ چرا احمد عادی خداحافظی نکرد؟

نکاتی در نامه خداحافظی احمد نوراللهی با پرسپولیسی‌ها وجود دارد که بی‌تفاوت نمی‌توان از آنها عبور کرد.

رفتار عجیب نوراللهی پس از خداحافظی/ چرا احمد عادی خداحافظی نکرد؟

خبرورزشی –

احمد نوراللهی در شرایطی با نوشتن متنی در اینستاگرام رسما جدایی خود از پرسپولیس را اعلام کرد که در نوشته‌اش به این موضوع اشاره کرده که منتظر نشانه‌ای بوده تا ببیند باشگاه او را می‌خواهد.

او در حالی این موضوع را مطرح کرده که باشگاه پرسپولیس بارها به صورت شفاهی از علاقه خود برای ماندن نوراللهی حرف زده بود و به صورت کتبی هم به او و بقیه بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده اعلام کرد منتظر حضورشان برای تمدید قرارداد است.

نوراللهی همچنین به این اشاره کرده که هر وقت یکی از بازیکن‌ها خواسته تصمیمی برای زندگی‌اش بگیرد رودرروی هواداران گذاشته شده است. مدیران هیچ وقت دیواری کوتاه تر از بازیکنان پیدا نکردند و همیشه به جای اینکه تلاش کنند راهی برای حل مشکلات و حفظ منافع باشگاه پیدا کنند، اولین هدفشان این بوده که بازیکن‌ها را مقابل هواداران قرار بدهند.

درباره این انتقاد نوراللهی هم باید گفت که اینکه هر باشگاهی برای حفظ بازیکن تاثیرگذارش تلاش کند اتفاق طبیعی است. ضمن اینکه طبق خبرهای منتشر شده در هفته گذشته باشگاه پرسپولیس با نوراللهی برای تمدید قرارداد به توافق رسیده بود و منتظر حضور او در باشگاه برای تمدید بود تا اینکه پیشنهاد هنگفت الاهلی امارات به این بازیکن رسید و دوباره او را مردد کرد.

اینکه نوراللهی به فکر آینده‌اش باشد و بخواهد به پیشنهاد بسیار بهتر پاسخ دهد کاملا طبیعی است اما حالا و در شرایطی که همه در رسانه‌ها و هواداران از اخبار بازیکنان مختلف اطلاع دارند، گفتن چنین جملاتی بسیار عجیب به نظر می‌رسد.

نوراللهی خیلی راحت می‌توانست بگوید پیشنهاد بهتری رسیده که نمی‌توانستم آن را رد کنم و در آینده به پرسپولیس برگردم نه اینکه بخواهد بحث‌های غیرقابل باوری را مطرح کند.

این در شرایطی است که مدیران پرسپولیس خودشان هم اذعان کرده بودند که نوراللهی پیشنهادهای بسیار بهتری دارن و نمی‌تواند چنین پولی را به او بدهند.

طبیعی هم همین است. چرا که اگر نوراللهی حتی ۱۵ میلیارد می‌گرفت، صدای بقیه بازیکنان درمی‌آمد و تعادل تیم به هم می‌خورد اما نوراللهی تصمیم گرفت مانند علی علیپور و شجاع خلیل زاده باشگاه را مقصر جلوه دهد و فشار را از روی خودش بردارد.

او بازیکن بسیار خوبی است و در فصل قبل هم بهترین بازیکن پرسپولیس بود اما در روز خداحافظی حرفه ای برخورد نکرد و یک خداحافظی عادی و صمیمانه نداشت!

مقاله اصلی

نظرات بسته شده است.