رویکرد دولت، رونق تولید در روستاها و جلوگیری از مهاجرت است

رویکرد دولت، رونق تولید در روستاها و جلوگیری از مهاجرت است

به گزارش خبرنگار ایرنا عبدالرضا قاسم‌پور، دوشنبه در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های دهه مبارک فجر در شهرستان کوه‌چنار با اشاره به رویکرد دولت تدبیر و امید در توسعه روستاها افزود: رفاه و اشتغال روستاییان همواره مورد توجه دولت قرار داشته است.
وی ادامه داد: در استان فارس اقدامات خوبی در حوزه مسکن روستایی، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، بهسازی معابر، آبرسانی، گاز رسانی و برق‌رسانی به روستاها صورت گرفته است.
معاون استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمات دولت تدبیر و امید، اظهار داشت: این خدمات در سخت‌ترین شرایط اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه دنیای استکبار به نتیجه رسیده است.
قاسم پور بیان کرد: دهه فجر امسال، یک هزار و ۱۴۱ پروژه با اعتبار افزون بر ۲۴ هزار میلیارد تومان در استان فارس به بهره‌برداری می‌رسد.
معاون استاندار فارس همچنین در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های آبرسانی به شهرها و روستاها با تاکید بر لزوم توجه به مدیریت صحیح مصرف آب، از مردم خواست استفاده بهینه از آب داشته باشند و اجازه ندهند این منبع خدادادی هدر برود.
قاسم‌پور در سفر به شهرستان کوه‌چنار، پروژه‌های شهرداری قائمیه، مسکن روستایی ساخته شده با حمایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد، مخزن آب شرب شهری و روستایی، بهسازی و آسفالت معابر شهری و روستایی، آبرسانی، روشنایی معابر و مرمت و تعویض شبکه آب شرب روستایی را افتتاح کرد.
مدیرعامل آب و فاضلاب، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استانداری فارس در سفر به کوه‌چنار، قاسم‌پور را همراهی می‌کردند.
همزمان با دهه مبارک فجر ۶۲ پروژه با اعتباری افزون بر ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرستان کوه‌چنار افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

شهرستان کوه‌چنار به مرکزیت قائمیه در فاصله ۱۲۹ کیلومتری جنوب غرب شیراز قرار دارد.

منبع خبر

نظرات بسته شده است.