شایعه: اپل سال آینده به جای آیفون SE 3 آیفون SE پلاس را معرفی خواهد کرد

شایعه: اپل سال آینده به جای آیفون SE 3 آیفون SE پلاس را معرفی خواهد کردآیفون SE 3

اوایل امسال شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه اپل در حال کار روی گوشی آیفون SE 3 با قابلیت 5G و تراشه A14 بایونیک است و آن را احتمالاً در نیمه نخست سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد کرد. طبق شایعات، طراحی این گوشی شبیه به آیفون SE 2020 یا حتی آیفون X خواهد بود.

اما حالا یک منبع معتبر به نام راس یانگ (Ross Young) می‌گوید که معرفی آیفون SE 3 ممکن است تا دو سال دیگر به تعویق بیافتد و این گوشی احتمالاً در سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد.

مطالب مرتبط:

یانگ گفته است که اپل احتمالاً برای سال آینده روی یک آیفون اقتصادی کار می‌کند که نام آن آیفون SE پلاس خواهد بود. به گفته یانگ، این گوشی مجهز به یک نمایشگر ۴.۷ اینچی ال سی دی (مثل آیفون ۸) و فناوری 5G خواهد بود.

اگر این موضوع صحت داشته باشد، آیفون SE 3 پلاس از همان باتری کوچک ۱۸۲۱ میلی‌آمپرساعتی آیفون ۸ و رزولوشن نمایشگر ۱۳۳۴ در ۷۵۰ پیکسل بهره خواهد برد. با این‌حال، این گوشی برخلاف آیفون ۸ طراحی مدرن‌تری خواهد داشت و دارای فریم آلومینیومی و یک قاب شیشه‌ای در پشت خود خواهد بود. یانگ گفته است که وزن این گوشی احتمالاً ۱۴۸ گرم خواهد بود.

آیفون SE 3 پلاس به احتمال زیاد از استاندارد IP67 برای محافظت در برابر گردوغبار و آب پشتیبانی خواهد کرد و برای باز کردن قفل گوشی از سنسور دایره‌ای‌شکل تاج آیدی بهره خواهد برد. انتظار می‌رود قیمت آیفون SE 3 پلاس از ۳۹۹ دلار شروع شود. البته هنوز هیچ چیز در مورد آیفون SE 3 پلاس قطعی نیست و باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این گوشی درنهایت معرفی می‌شود یا نه.

منبع: PhoneAr

منبع خبر

نظرات بسته شده است.