شرایط خاص پرسپولیسی‌ها در عجیب‌ترین قرنطینه/ نمی‌خواهیم اینجا حبس شویم

شرایط خاص پرسپولیسی‌ها در عجیب‌ترین قرنطینه/ نمی‌خواهیم اینجا حبس شویم

بازیکنان پرسپولیس بعد از قرنطینه شدن در هتل به شدت نسبت به وضع موجود اعتراض کردند.

خبرورزشی – کاروان پرسپولیس بعد از پیروزی پرگل مقابل الریان در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صبح جمعه به تهران بازگشتند. اعضای پرسپولیس بعد از بازگشت طبق دستور وزارت بهداشت وارد قرنطینه شدند و به هتل آکادمی رفتند. گزارش اتفاقات و حواشی بازگشت پرسپولیسی ها را در ادامه می‌خوانید.

استقبال کارکنان هتل

بعد از پایان بازی پرسپولیس و الریان سرخ پوشان وقتی به هتل رسیدند با صحنه های جالبی مواجه شدند. کارمندان هتل محل اقامت پرسپولیسی ها به شکل جالبی از اعضای پرسپولیس استقبال کردند و پرسپولیسی ها را مورد تشویق قرار دادند.

واکنش پرسپولیسی ها به کارمندان هتل

مدیران، بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس ضمن تشکر از کارمندان هتل آی تی سی گرند گوا به خاطر مهمان نوازی‌شان ابراز امیدواری کردند در شرایطی بهتر و با از بین رفتن بیماری کرونا آنها را ملاقات کنند.

فرصتی برای استراحت نبود

پرسپولیسی‌ها بعد از اتمام بازی با الریان بلافاصله راهی هتل شدند و بعد از صرف شام و تحویل اتاق‌هایشان به فرودگاه رفتند. از همین رو فرصتی برای استراحت نداشتند.

انتقاد تند پیروانی در بدو ورود؛ این کارها نمایشی است

پرسپولیسی‌ها که به شدت نسبت به قرنطینه یک هفته‌ای اعتراض داشتند در بدو ورود به تهران ناراحتی خود را از این قضیه به شکلی علنی عنوان کردند. افشین پیروانی در واکنش به قرنطینه شدن اعضای پرسپولیس گفت: این کارها بیشتر شبیه نمایش است و فقط هم برای پرسپولیس اجرا می‌شود.

سرخ پوشان غر زدند و به قرنطینه رفتند

کاروان پرسپولیس به محض بازگشت از گوا با دو دستگاه اتوبوس از فرودگاه مهرآباد راهی هتل آکادمی شدند. سرخ پوشان که از این موضوع ناراحت بودند به شدت غر می‌زدند ولی خب همه این اعتراضات بی فایده بود.

هزینه قرنطینه شدن ما با کیست؟

کاروان پرسپولیس بعد از بازگشت به ایران در هتل آکادمی مستقر و وارد قرنطینه یک هفته ای شدند. در همین خصوص مدیران پرسپولیس مدعی شدند هزینه یک هفته ماندن در هتل و البته خرج های جانبی برای اعضای تیم در این ۷ روز بر عهده چه ارگانی است.

تا این لحظه نه وزارت ورزش و نه وزارت بهداشت که دستور قرنطینه شدن پرسپولیسی‌ها را صادر کرد مسئولیت پرداخت این هزینه‌ها را بر عهده نگرفته‌اند.

نمی‌خواهیم اینجا حبس شویم

بازیکنان پرسپولیس که به شدت از قرنطینه شدنشان بعد از بازگشت به تهران شاکی هستند می‌گفتند ۳ هفته خانواده‌هایمان را ندیدیم و دلتنگی اذیتمان می‌کند. نمی‌خواهیم اینجا حبس شویم حداقل اگر قرار به قرنطینه شدن بود ما را به قرنطینه خانگی می‌فرستادید.

باشگاه پرسپولیس: تکلیف سعید آقایی چه می‌شود؟

باشگاه پرسپولیس اعتراض زیادی به شرایط موجود در قرنطینه خود دارد. یکی از مدیران پرسپولیس در این رابطه گفت: اینجا زمین تمرین داریم ولی امکانات جانبی موجود نیست. الان بازیکنان برای ریکاوری باید به استخر بروند ولی استخری برای ما تهیه نشده است. موضوع مهمتر اینکه تعدادی از بازیکنان ما مثل سعید آقایی و چند بازیکن جوان که به دلایل مختلف نتوانستند در سفر به هند ما را همراهی کنند تکلیفشان چه خواهد شد و آیا اجازه حضور در تمرینات را دارند؟.

منبع خبر

نظرات بسته شده است.