شمار مبتلایان به کرونا در فلسطین به بیش از ۲۳۶ هزار نفر رسید

شمار مبتلایان به کرونا در فلسطین به بیش از ۲۳۶ هزار نفر رسید

آخرین گزارش ها حاکی از آن است که شمار مبتلایان به کرونا در فلسطین اشغالی به ۲۳۶ هزار و ۵۹۱ نفر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، شمار فلسطینیان مبتلا به کرونا بار دیگر افزایش پیدا کرد. طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲ هزار فلسطینی دیگر به ویروس کرونا مبتلا شدند تا شمار کلی مبتلایان به کووید ۱۹ در فلسطینِ اشغالی افزایش یابد.

بر اساس این گزارش، با ثبت آمار جدید ابتلاء به کرونا در فلسطین اشغالی، شمار کلی مبتلایان به ۲۳۶ هزار و ۵۹۱ نفر رسید. این در حالی است که تاکنون ۲ هزار و ۵۰۹ نفر در سراسر فلسطین اشغالی بر اثر آسیب‌های ناشی از ابتلاء به کرونا جان باخته‌اند.

پیش از این، «کمال الشخره» سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین اظهاراتی را در خصوص شیوع ویروس کرونا در این کشور مطرح کرده بود. وی در این خصوص گفت: واقعیت آن است که وضعیت کرونا در اراضی فلسطین رو به وخامت نهاده است. گسترده‌تر شدن دامنه شیوع ویروس مذکور، سطح هشدار را به مراحل خطرناکی رسانده است.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در ادامه سخنان خود اظهار داشت: شمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در اراضی فلسطین به طور بی سابقه‌ای افزایش یافته است و شلوغی بیمارستانها نشان می‌دهد که زنگ خطر به صدا درآمده است.

اظهارات سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین درباره خطرناک‌تر شدن ویروس کرونا در اراضی این کشور پس از اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان مطرح شد، چرا که تل آویو تاکنون کارشکنی‌های فراوانی را در مسیر دستیابی فلسطینیان به واکسن کووید ۱۹ انجام داده است.

منبع خبر

نظرات بسته شده است.