صاحبان تریبون شرایط کشور را با لحاظ کردن تحریم ها تحلیل کنند

صاحبان تریبون شرایط کشور را با لحاظ کردن تحریم ها تحلیل کنند

به گزارش ایرنا، جمال عرف روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید ایلام اظهار داشت: به اذعان دوستان و دشمنان تحریم هایی که علیه ایران اسلامی هم اکنون ایجاد شده بر ضد هیچ کشوری بسته نشده است، ولی ایران اسلامی مقتدر و با صلابت در جهت آرمان های الهی حرکت خود را ادامه می دهد.

وی افزود: در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ همه دلسوزان باید با رعایت انصاف و لحاظ کردن تمامی زوایا عملکردهای مثبت و منفی را مورد نقد و قضاوت قرار دهند.

معاون وزیر کشور تاکید کرد: علاج تمامی مشکلات کشور به فرموده مقام معظم رهبری در افزایش مشارکت مردم و انتخاب افرادی شایسته و اصلح برای تصدی مسوولیت های مختلف است.

عرف ابراز امیدواری کرد: شاهد انتخاباتی سلام، ایمن ، رقابتی و با مشارکت بالای مردم در پای صندوق های رای در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ باشیم.

وی با اشاره به شیوع کرونا در سطح جهان و کشورمان اضافه کرد: تدابیر لازم از سوی دولت برای واکسیناسیون همگانی صورت گرفته و بدون شک این شرایط نیز با همت همگانی و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم سپری خواهد شد.

به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم پیام وزیر کشور برای قدردانی از خدمات آقای سلیمانی دشتکی قرائت و محمد نوذری با حکم وزیر کشور به عنوان استاندار جدید ایلام معرفی شد.

منبع خبر

نظرات بسته شده است.