صدور اسناد تک برگ برای ۵۰ هزار هکتار از اراضی ملی شمیرانات

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شمیرانات گفت: در راستای اجرای طرح جامع کاداستر، تاکنون برای ۵۰ هزار هکتار از اراضی ملی این شهرستان اسناد تک برگ کاداستری صادر شده است.

به گزارش ایسنا حسن شکری افزود: علاوه بر این میزان اسناد تک برگ صادر شده، حدود ۳۰ هزار هکتار دیگر از عرصه‌های ملی شهرستان شمیرانات زیر پوشش اجرای طرح کاداستر قرار گرفته و مراحل اصلاح هندسی و تأیید در کمیته فنی ممیزی انجام شده و در آستانه صدور اسناد تک برگ است.

وی ادامه داد: از آنجایی که اراضی ملی شهرستان شمیرانات از ارزش و حساسیت خاصی برخوردار است، بر همین اساس با اجرای طرح کاداستر تخریب و تصرف این اراضی به شدت کاهش یافته است و از تخلفات افراد سودجو و فرصت‌طلب جلوگیری خواهد شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شمیرانات خاطر نشان کرد: با تعامل، همکاری و عزمی که در منابع طبیعی و واحدهای ثبتی وجود دارد، امیدواریم هرچه سریع‌تر تمامی عرصه‌های ملی این شهرستان زیر پوشش طرح کاداستر قرار بگیرد و اسناد تک برگ برای کل اراضی ملی و منابع طبیعی صادر شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران شهرستان شمیرانات دارای ۱۴۰ هزار هکتار اراضی ملی است.

انتهای پیام

منبع خبر

نظرات بسته شده است.