عکس| رفتار عجیب حاج صفی پس از جنجالی شدن رایش/ فریب افکار عمومی ممنوع!

عکس| رفتار عجیب حاج صفی پس از جنجالی شدن رایش/ فریب افکار عمومی ممنوع!

بدون تردید از انتخاب حاج صفی هیچ ایرادی نمی‌توان گرفت اما ماجرا وقتی آزاردهنده می‌شود که او در مرزبندی انتخابات خود را حامی علی کریمی نشان می‌دهد.

خبرورزشی – علی کریمی یکی از نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال امید زیادی داشت تا دست کم چهره‌های فوتبالی در انتخابات به او رای بدهند اما در نهایت کاپیتان سابق تیم ملی ایران با کسب ۹ رای کمترین آرای این انتخابات را کسب کرد.

تا ساعاتی بعد از این انتخابات تصور می شد احسان حاج صفی یکی از کسانی است که به علی کریمی رای داده است اما با عکس‌هایی که از برگه رای او منتشر شد مشخص شد که کاپیتان تیم ملی ایران مصطفی آجورلو را انتخاب کرده است.

تا به اینجای ماجرای هیچ ایرادی از حاج صفی نمی‌توان گرفت. اما ماجرا وقتی آزار دهنده می‌شود که کاپیتان تیم ملی ایران برای حفظ مقبولیت خود نزد فوتبالی ها پست سیدجلال حسینی و انتقاد تندش علیه آنهایی که انتخابشان علی کریمی نبود را لایک می‌کند.

عکس | حاج صفی چطور وانمود کرد به علی کریمی رای داده است

حاج صفی یک رای داشت و این اختیار را داشت تا با معیارهای خود به نامزد مورد اعتمادش رای بدهد اما این اقدام او چیزی جز فریب افکار عمومی نیست. از نظر بسیاری از مردم شاید علی کریمی رئیس فدراسیون خوبی نباشد اما کاش امثال حاج صفی اگر شناخت کافی در خصوص مدیریت علی کریمی دارند و به او رای نمی‌دهند کمی هم تحت تاثیر یکرنگی کاپیتان سابق‌شان قرار می‌گرفتند. کسی که در برابر محرومیت او و شجاعی از تیم ملی بعد از آن بازی جنجالی در ترکیب تیم یونانی ایستاد.

منبع خبر

نظرات بسته شده است.