قابلیت جدید سرفیس دئو آن را تبدیل به یک گوشی گیمینگ می‌کند

قابلیت جدید سرفیس دئو آن را تبدیل به یک گوشی گیمینگ می‌کندسرفیس دوئو

آپدیت جدید اپلیکیشن ایکس باکس پس (Xbox Game Pass) در گوگل پلی استور عرضه شد. این بروزرسانی به کاربران دستگاه مایکروسافت سرفیس دئو اجازه خواهد داد تا تغییرات بزرگی در گوشی‌های دونمایشگره خود تجربه کنند.

پانوس پانای (Panos Panay) مدیر محصولات مایکروسافت در حساب توییتری خود گفته است که این آپدیت به کاربران سرفیس دئو اجازه خواهد داد تا از یکی از نمایشگرهای این دستگاه برای کنترل‌های گیمینگ خود استفاده کنند. در حال حاضر، بیش از ۵۰ بازی مختلف روی سرفیس Duo قابل اجرا هستند و بازی‌هایی که با این دستگاه سازگار نیستند با وصل کردن یک گیم‌پد به‌راحتی اجرا می‌شوند.

مطالب مرتبط:

در حالیکه این قابلیت فقط در نسخه بتا اپلیکیشن گیم پس قابل دسترس بود، اما نسخه پایدار آن به کاربران اجازه می‌داد تا گیم‌ها را فقط روی یک نمایشگر بازی کنند یا اینکه پنجره گیم‌پلی را از یک نمایشگر به نمایشگر دیگر اسپن کنند. به نظر می‌رسد توییت پانوس باعث جلب‌توجه خریداران احتمالی سرفیس دئو و سرفیس دئو ۲ به این دستگاه‌ها خواهد شد. انتظار می‌رود مدل بعدی این گوشی از یک لولای محکم‌تر بهره ببرد و از شبکه ۵G پشتیبانی کند.

شما می‌توانیپ اپلیکیشن ایکس باکس پس را از گوگل پلی استور دانلود کنید. اما نکته جالب اینکه، با وجود ارایه این قابلیت خوب برای سرفیس دئو خواهد شد، قیمت این دستگاه شروع به کاهش کرده است. سرفیس دئو که در ابتدا به قیمت ۱۴۰۰ دلار برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی و ۱۵۰۰ دلار برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شد، حالا در فروشگاه مایکروسافت استور به‌ترتیب به قیمت ۱۰۰۰ و ۱۱۰۰ دلار قابل دسترس هستند.

سرفیس دئو مجهز به یک جفت نمایشگر ۵.۶ اینچی امولد است که در حالت کاملاً باز تبدیل به یک تبلت ۸.۱ اینچی می‌شود. کار پردازش این دستگاه را چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ بر عهده دارد.

منبع: Phone Arena

0منبع خبر

نظرات بسته شده است.