مایکروسافت اولین آپدیت بزرگ ویندوز ۱۱ را بهمن ماه عرضه می کند

مایکروسافت اولین آپدیت بزرگ ویندوز ۱۱ را بهمن ماه عرضه می کندویندوز ۱۱

مایکروسافت در ماه اکتبر ۲۰۲۱ نسخه عمومی ویندوز ۱۱ را عرضه کرد، اما این سیستم عامل متاسفانه در زمان عرضه فاقد بسیاری از قابلیت‌ها بود.

مایکروسافت برای مثال قول داده بود که با همکاری آمازون، اپلیکیشن‌های اندرویدی را در ویندوز ۱۱ ارائه خواهد کرد، اما این ویژگی فقط در یک مقیاس کوچک‌تر و آن هم برای اینسایدرهای ویندوز عرضه شد.

حالا پانوس پانای، مدیر محصولات مایکروسافت گفته است که این شرکت قرار است در ماه فوریه امسال با همکاری آمازون و اینتل تجربه بازی اپلیکیشن‌های اندرویدی را برای نسخه عمومی ویندوز ۱۱ ارائه بکند.

ویندوز ۱۱

پانای همچنین به قابلیت دیگری اشاره کرده است که به‌زودی به ویندوز ۱۱ اضافه خواهند شد. این قابلیت‌ها شامل بهبود نوار ابزار، نسخه بازطراحی‌شده نوت‌پد و مدیاپلیر، نمایش اطلاعات آب‌وهوا در نوار ابزار و موارد دیگر می‌شوند.

به‌گفته مایکروسافت، ویندوز ۱۱ در حال حاضر بیش از ۱.۴ میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد و میزان نصب آن دو برابر ویندوز ۱۰ بوده است. از طرفی نیز ترافیک نسخه ارتقایافته فروشگاه مایکروسافت استور سه برابر شده است. این‌ها آمار بسیار خوبی هستند و باید منتظر بمانیم و ببینیم که مایکروسافت چه قابلیت‌های دیگری به ویندوز ۱۱ اضافه می‌کند.

منبع: Techspot

منبع خبر

نظرات بسته شده است.