مبارزه قرنطینه‌ای برای قهرمانی در لیگ ووشو 

مبارزه قرنطینه‌ای برای قهرمانی در لیگ ووشو

رئیس کمیته مسابقات و سازمان لیگ ووشو به خبرورزشی گفت: از فردا مسابقات تالو و ساندا در آکادمی ووشو برگزار میشود و به خاطر اینکه مسابقات متمرکز برگزار می‌شود تهران میزبان است.

خبرورزشی/ ووشو؛ کرونا، لیگ برتر ووشو را هم متمرکز کرد.همه تیم ها بعداز منفی شدن تست کرونا از فردا برای ۵ روز برای قهرمانی در قرنطینه مبارزه می‌کنند. گفت‌وگوی مهدی خانی با خبرورزشی را در ادامه میخوانید:

سرانجام لیگ برتر ووشو هم شروع شد، از چه زمانی کسابقات شروع می‌شود؟
روز سه شنبه از تمام سانداکاران و تالو کاران تست کرونا گرفته شد و همه نفرات در تهران و در هتل قرنطینه شدند، خوشبختانه امروز جواب تست همه مربیان و بازیکنان منفی بود و جواب تست ها امروز مراسم وزن کشی را برگزار شد و مسابقات هم از صبح فردا آغاز می‌شود.

مسابقات متمرکز در تهران برگزار می‌شود؟
بله مسابقات به میزبانی آکادمی ووشو تهران برگزار می‌شود. وزن کشی امروز انجام شد، تیم ها در ۲ گروه پنج تیمی رقابت خواهند کرد. مسابقات دور مقدماتی از فردا شروع می شود و بعداز چهار روز هر گروه ۲ تیم برتر به نیمه نهایی صعود می‌کنند. طبق برنامه تمام تیم‌ها تا ۱۳ بهمن در تهران قرنطینه هستند و با معرفی قهرمان تهران را ترک خواهند کرد.

آیا برای برگزاری مسابقات در آکادمی ووشو و جلوگیری از شیوع کرونا برنامه ای در نظر گرفته‌اید یا خیر؟
تمام نفراتی که قرار است در سالن مسابقات حضور داشته باشند باید طبق شیوه نامه های بهداشتی در سالن مسابقات حضور داشته باشند. از فردا مسابقات تالو و ساندا در آکادمی ووشو برگزار می‌شود و به خاطر اینکه مسابقات متمرکز برگزار می‌شود، تهران میزبان مسابقات است.

منبع خبر

نظرات بسته شده است.