مرادی: تنها راه نجات کشور برخورد صادقانه و شفاف با مردم است

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: زمانی که با صداقت و شفافیت با مردم رفتار شود مردم علی رغم همه مشکلات به ویژه در حوزه اقتصادی عرصه انتخابات را خالی نخواهند گذاشت.

احمد مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به راهکارهای افزایش انگیزه مردم برای مشارکت در انتخابات، بیان کرد: در گام اول مردم باید به این باور برسند که مشارکت در انتخابات به منزله تعیین سرنوشت خویش است. این اعتماد باید در مردم تقویت شود که منتخبان انتخابات برای حل مشکلات آنها با برنامه حرکت خواهند کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر دولت وظیفه دارد در این مدت باقی مانده از عمرش تمام تلاش خود را به کار گرفته تا کوتاهی های گذشته را جبران کند و از سوی دیگر با صداقت بیشتری با مردم رفتار کند. زمانی که با صداقت و شفافیت با مردم رفتار شود همانند همه دوره های انقلاب مردم علی رغم همه مشکلات به ویژه در حوزه اقتصادی عرصه را خالی نخواهند گذاشت.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات برخاسته از عشق مردم به کشورشان هست. مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می تواند کشور را از هر آسیبی حفظ کند. از سوی دیگر آنچه که حائز اهمیت است استفاده صحیح از ظرفیت مردمی است. امروز تنها راه نجات کشور این است که با مردم صادق و شفاف باشیم.

وی در ادامه تاکید کرد: همچنین کاندیداهای انتخابات که وارد عرصه رقابت ها می شوند فارغ از جنجال های سیاسی باید واقعیت ها را به مردم بگویند و برای حل مشکلات موجود برنامه عملیاتی ارائه کنند. دیگر شعارهای غیر عملی سردادن راه به جایی نبرده و صرفا مردم را دلسرد می کند. مردم امروز منتظر نتیجه عملکرد از هر مسئولی هستند.

انتهای پیام

منبع خبر

نظرات بسته شده است.