مروری بر زندگی شهیدان «ابراهیمی هراب»

«حاجیه فاطمه سلطان باقرزاده برومند»، همسر مکرم شهید «حمزه‌علی ابراهیمی هراب» و مادر شهیدان «ابراهیم و رضا ابراهیمی هراب» از تبریز و دارنده نشان ملی ایثار به شهیدانش پیوست.

به گزارش ایسنا، بانو «حاجیه فاطمه سلطان باقرزاده برومند»، همسر مکرم شهید «حمزه‌علی ابراهیمی هراب» و مادر شهیدان «ابراهیم و رضا ابراهیمی هراب» و دارنده نشان ملی ایثار، پس از سال‌ها انتظار و فراق، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر مادر معظم شهیدان ابراهیمی هراب، امروز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در جوار گلزار مطهر شهدای ملک‌عباسی تبریز تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

«ابراهیم ابراهیمی هراب» نخستین شهید این خانواده، متولد ۳ فروردین ۱۳۳۸ به اتفاق پدرش در دفاع از میهن اسلامی ایران در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشت و در ۲۳ اردیبهشت ۱۳۶۰ در جبهه سوسنگرد به شهادت رسید.
«حمزه علی ابراهیمی هراب» از مبارزان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و پدر معظم شهید متولد ۲۵ شهریور ۱۳۰۶ در ۲۲ فروردین ۱۳۶۲ پس از فرزندش به فیض شهادت نائل آمد.

همچنین بسیجی «رضا ابراهیمی هراب» متولد ۱۴ اردیبهشت ۱۳۴۹ در ادامه دفاع از میهن، پس از برادر و پدرش در ۱۴ اردیبهشت ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی شلمچه به مقام رفیع شهادت نائل شد.
انتهای پیام

منبع خبر

نظرات بسته شده است.