مشخصات رسمی ریلمی بادز ایر ۲ منتشر شد

مشخصات رسمی ریلمی بادز ایر ۲ منتشر شد

ریلمی برای معرفی بادز ایر ۲ (Buds Air 2) خود در ۶ اسفندماه (۲۴ فوریه سال جاری میلادی) برنامه‌های زیادی را تدارک دیده است. افزون بر این که این بادز ایرها توسط دی‌جی‌های معروف حزوه الکترونیک، چین اسموکرز (Chainsmokers) مورد آزمایش قرار گرفته‌اند، بلکه طبق ادعای شرکت یاد شده بهترین فناوری حذف نویز را هم ارائه خواهند داد. اخیراً جزئیات جدیدی از طریق صفحه رسمی ریلمی منتشر شده است که می‌تواند به ما موارد قابل توجهی را نمایش دهد.

گویا محصول جدید در حذف نویز، به خروجی ۲۵ دسی‌بل مجهز خواهد بود که نسبت به ۳۵ دسی‌بل ریملی بادز ایر پرو در سطح پایین‌تری قرار می‌گیرد. البته باید در نظر داشت که نسخه پرو این محصول با قیمت ۵۰۰۰ روپیه هند (تقریباً معادل ۹۰ یورو) به فروش می‌رسد در حالی که نسخه ایر ۲ قیمت کمتر و اقتصادی‌تری خواهد داشت. قیمت بادز ایر پایه ۵۰ یورو بود ولی قیمت بادز ایر ۲ هنوز مشخص نیست و ما آن را درون رویداد روزهای آینده متوجه خواهیم شد.

ریلمی بادز ایر ۲

در صفحه مذکور اشاره شده است که این ایربادهای جدید به یک حالت گیمینگ نیز مجهز خواهند بود که تاخیر صدا را به حدود ۸۸ میلی‌ثانیه کاهش می‌دهد. این ویژگی در مقایسه با نسخه پرو که حدود ۹۴ میلی‌ثانیه تاخیر دارد، یک نکته کاملاً مثبت به شمار می‌آید.

عمر باتری نیز از دیگر مواردی خواهد بود که نسبت به مدل پیشین بهبود خواهد یافت. ریلمی بادز ایر ۲ حداکثر می‌تواند هنگام فعال کردن ویژگی حذف نویز فعال حدود ۲۲.۵ ساعت به کاربر خدمات بدهد که نسبت به ۲۰ ساعت نسخه پرو، عدد قابل قبولی است. با این حال اگر ویژگی مذکور خاموش باشد، کاربران می‌توانند انتظار ۲۵ ساعت استفاده متوالی را داشته باشند. یک بار شارژ کامل این محصول حدود ۲ ساعت به طول می‌انجامد اما اگر زیاد اهل صبر کردن نیستید، با یک شارژ ۱۰ دقیقه‌ای می‌توانید تا ۲ ساعت به استفاده از آن بپردازید.

ریلمی بادز ایر ۲

این بادز ایرها به درایورهایی ۱۰ میلی‌متری شبیه به کربن‌های الماسی‌شکل (DLC) مجهز خواهند بود که دیافراگم را پوشش می‌دهند. براساس ادعای شرکت ریلمی، این دیافراگم‌ها در مقایسه با دیافراگم سنتی و معمول، صدای واضح‌تر و بیس عمیق‌تری را انتقال می‌دهند. رویداد مذکور همان‌طور که ذکر شد در تاریخ ۶ اسفندماه سال جاری یعنی کمتر از یک هفته دیگر برگذار می‌شود. اخبار این رویداد را در تکفارس دنبال کنید.

0منبع خبر

نظرات بسته شده است.