مشخصات شیائومی 12 لایت و لایت زوم افشا شد

مشخصات شیائومی 12 لایت و لایت زوم افشا شدشیائومی 12 لایت

بر اساس گزارش جدید XiaomiUI، گوشی‌های شیائومی 12 لایت و شیائومی 12 لایت زوم به همراه گوشی شیائومی میکس 5 به بازار عرضه خواهند شد. شیائومی پس از عرضه‌ی گوشی‌های سری می 8، هر سال نسخه‌ی لایت و ارزان‌قیمت گوشی‌های خود را نیز به بازار عرضه می‌کند.

قرار است که در سال جدید میلادی دو گوشی شیائومی 12 لایت و لایت زوم با ارائه‌ی عملکردی مناسب و قیمتی پایین در دسترس کاربران قرار بگیرد. بر اساس اطلاعات افشاشده توسط XiaomiUI، سری شیائومی 12 لایت از تراشه‌های اسنپدراگون 778G و 778G پلاس، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، سه دوربین در قسمت پشتی و صفحه نمایش امولد 6.55 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز بهره خواهند برد. همچنین گفته می‌شود که دوربین اصلی این گوشی‌ها به حسگر سامسونگ ایزوسل GW3 CMOS مجهز خواهند بود. این سری از گوشی‌های شیائومی با نام رمز Taoyao شناخته می‌شوند.

شیائومی 12 لایت

گوشی شیائومی 12 لایت زوم نیز، که با نام رمز Zijin شناخته می‌شود، از مشخصات مشابهی بهره برده اما تنها در کشور چین عرضه خواهد شد. با توجه به کد 2203 موجود در شماره مدل این گوشی‌ها، انتظار می‌رود که شیائومی آن‌ها را در اسفندماه سال جاری روانه‌ی بازار کند. گمانه‌زنی‌های قبلی به استفاده‌ی این دو گوشی از رابط کاربری MIUI 13 و پشتیبانی نرم‌افزاری 2 ساله‌ی شیائومی از آن‌ها اشاره داشته‌اند.

نظر شما در مورد گوشی‌های لایت شیائومی چیست؟ به‌نظر شما شیائومی باید چه ویژگی‌هایی را به این گوشی‌ها اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizchina

👍🏻 👎🏻منبع خبر

نظرات بسته شده است.