مشکلی برای آبرسانی به مناطق زلزله زده استان بوشهر وجود ندارد

مشکلی برای آبرسانی به مناطق زلزله زده استان بوشهر وجود ندارد

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: مشکلی برای آبرسانی به بوشهر پس از بروز زلزله وجود ندارد و خاموشی‌های پراکنده نیز تا چندساعت آینده برطرف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، میثم جعفر زاده با اشاره به وقوع زلزله ۵.۹ ریشتری در استان بوشهر گفت: طبق آخرین اطلاعات دریافتی پس از حادثه زلزله امروز، در لحظات ابتدایی زلزله ۶ فیدر فشار متوسط قطع شد که به تبع آن قسمتی از شهرهای بندرگناوه، دیلم و روستاهای اطراف دچار خاموشی شدند؛ در حال حاضر تنها دو فیدر دچار قطعی است که پیش‌بینی می‌شود در کمتر از یک ساعت دیگر وصل شود.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو افزود: سیم پارگی تک مشترک نیز با توجه به تخریب دیوارها وجود دارد که با رعایت ایمنی در حال رفع عیب است.

وی در رابطه با وضعیت روستاها نیز گفت: در روستاها هم در حال حاضر سه روستا با حدود ۳۰۰ مشترک دچار خاموشی هستند که عمده خاموشی‌ها به علت تخریب دیوار منازل بوده و رعایت مسائل ایمنی برای برق‌دار کردن، اهمیت بالایی دارد.

جعفرزاده در پایان با بیان اینکه تمامی تیم‌های عملیاتی در منطقه در حالت آماده باش هستند، اضافه کرد: خوشبختانه در حوزه شبکه آبرسانی در مناطق زلزله‌زده مشکل خاصی وجود ندارد.

منبع خبر

نظرات بسته شده است.