معرفی ۱۰ لوازم جانبی کاربردی برای ارتقا میز رایانه

معرفی ۱۰ لوازم جانبی کاربردی برای ارتقا میز رایانهبهترین لوازم جانبی رایانه رومیزی

آماده‌کردن یک میز رایانه با تمامی امکانات موردنیاز، یک هدف لذت‌بخش و حساس است که تمامی بخش‌های فرایند آن به ذهن خلاق و نیازهای شما بازمی‌گردد. بسیاری از کاربران پس از جمع‌آوری قطعات رایانه و تهیه میز به فکر طراحی اتاق خود و خرید لوازم جانبی هستند تا رؤیای همیشگی خود را به واقعیت تبدیل کنند.

دراین‌بین، لوازم جانبی یکی از بخش‌های مهم برای تکمیل میز کار شما هستند که به انتقال هرچه بهتر حس مثبت کمک خواهند کرد. ولی بسیاری از کاربران و حتی علاقه‌مندان به گجت‌های روز نیز در انتخاب این لوازم عاجز هستند و نمی‌توانند از بین میلیون‌ها گجت کاربردی موارد موردنظر خود را انتخاب کنند.

در این مقاله قصد داریم تا به شما در انتخاب لوازم کاربردی برای میز کار و ارتقا تجربه کاربری شما کمک کنیم. پس با ما همراه باشید.

ساعت رومیزی LED

لوازم جانبی رایانه

ساعت‌های رومیزی با داشتن سایز کوچک و باریک یکی از گزینه‌های ضروری و مطلوب در سبد خریداران هستند که با اعلان زمان و ویژگی‌های کاربردی دیگر زیبایی خاصی را به میز کار شما ارائه می‌دهند.

مدل‌های متفاوتی از ساعت‌های رومیزی طراحی شده‌اند که هرکدام شکل و شمایل خاص خود را دارند و باب‌طبع سلیقه‌ها ساخته شده و در بازارهای جهانی به فروش می‌رسند. یکی از این گزینه‌ها ساعت Lameteic Time نام دارد که مدلی با پنل LED و هوشمند است و می‌توانید در تمامی بخش‌های منزل از آن استفاده کنید.

این ساعت هوشمند فقط در رنگ مشکی به بازار عرضه می‌شود و با اتصال آن به وای‌فای می‌توانید از پویانمایی‌های زیبا، وضعیت آب‌وهوا، تماس‌های قبلی و حتی بلندگو بلوتوث بهره‌مند شوید. یکی دیگر از قابلیت‌های جالب این ساعت هوشمند، اتصال به سیستم روشنایی منزل و پشتیبانی از خانه هوشمند است که همانند فیلیپس Hue کار میکند.

قیمت این ساعت رومیزی هوشمند ۲۰۰ دلار است. اما اگر بودجه شما برای خرید ساعت رومیزی به این میزان تعیین نشده می‌توانید اسپیکر Divoom Time box را در فهرست خرید خود قرار دهید که یکی از گزینه‌های فوق‌العاده برای شما خواهد بود و در بازار ایران نیز به فروش می‌رسد.

لوازم جانبی رایانه

این بلندگو بلوتوثی از قابلیت‌هایی مانند برقراری تماس، ساعت با طراحی پیکسل آرت، ضبط پیغام صوتی، رادیو و کیفیت فوق‌العاده صدا بهره می‌برد. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این بلندگو که کاربران بسیاری را به خود جذب می‌کند، صفحه پیکسلی و برجسته آن است و می‌توانید با اتصال به بلوتوث و دانلود برنامه مخصوص این اسپیکر، طرح‌های دلخواه خود را روی برنامه رسم کنید و نتیجه کار خود را روی صفحه‌نمایش بلندگو مشاهده کنید.

این بلندگو در بخش پشتی از درگاه ۳.۵ میلی‌متری و USB بهره می‌برد و با باتری ۲۰۰۰ لیتیوم یونی می‌تواند تا مدت‌زمان مناسبی شارژدهی داشته باشد.

نگهدارنده هدفون

لوازم جانبی رایانه

اگر شما نیز همانند بیشتر افراد هدفون خود را در کشو کمد و یا میز قرار می‌دهید تا در زمان نیاز از آنها استفاده کنید، یا آن را در مواقع بعد از بازی و کار دور گردن خود نگه می‌دارید، بهترین راه‌حل برای شما، ساختن و یا خرید نگهدارنده هدفون است. این نگهدارنده که جای کمی از میز شما را اشغال می‌کند، قیمت فوق‌العاده پایینی دارد و با رنگ‌های مختلف می‌تواند به شما در استفاده بهینه از میز، کمد و وقت کمک کند و جذابیتی دوچندان را به اتاق شما ارائه دهد.

رومیزی

لوازم جانبی رایانه

پس از چیدن لوازم موردنظر خود روی میز، حس خواهید کرد که جای لوازم بسیاری خالی است و باید به نسبت نیاز خود آنها را جای گزاری کنید. یکی از این اجزا رومیزی‌ها هستند که با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و متنوعی به بازار عرضه شده‌اند و دل هر بیننده‌ای را می‌ربایند.

باوجوداینکه رومیزی‌ها محیط کاری شما را زیبا می‌کنند، ولی بیشتر برای لیز نخوردن تلفن همراه، کیبورد و ماوس، استفاده به‌عنوان ماوس پد، تمیزی میز و محافظت از لوازم شما کاربرد دارند. اندازه مطلوب این رومیزی‌ها، ابعاد ۱۸×۲۴ است که کیبورد، ماوس، تلفن همراه و دیگر وسایل شما را روی خود جا می‌دهد.

پنل های آکوستیک

لوازم جانبی رایانه

پنل‌های آکوستیک، هرگونه آلودگی صوتی و آزاردهنده را از محیط حذف می‌کنند و در رفع سروصداهای موجود در محیط تأثیرگذار هستند. بااین‌حال، ما این پنل‌ها را به گروهی از کاربرانی که در زمینه تولید محتوا، ساخت ویدئو، تولید موسیقی و پادکست فعالیت می‌کنند پیشنهاد می‌کنیم که موجب تولید صدا باکیفیت و وضوح بهتری خواهد شد.

این پنل‌ها در رنگ‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند و می‌توانید آنها را با رنگ، طراحی اتاق و محیط کاری خود ست کنید.

نور پس زمینه

لوازم جانبی رایانه

هیچ میز گیمینگی بدون نورهای رنگارنگ حس قدرت و زیبایی را به شما القا نمی‌کند. اگر هزینه تجهیزات نور برای شما مهم نیست، مدل Philips Hue lighstrips گزینه‌ای فوق‌العاده برای شما خواهد بود و توانایی اتصال به سیستم خانه هوشمند و گجت‌ها را خواهد داشت.

این محصول قابلیت اتصال از طریق بلوتوث به گجت‌ها را نیز دارد که آنها را به هر مکانی که می‌خواهید متصل می‌کنید و با الکسا، گوگل اسیستنت، کورتانا و اپل هوم کیت نیز کار می‌کند. بااین‌حال، اگر بودجه متوسط یا محدودی را در نظر گرفته‌اید، می‌توانید مدل Govees smart LED را تهیه کنید که از طریق وای‌فای و برنامه خاص خود به تلفن هوشمند شما متصل می‌شود، از دستیارهای صوتی پشتیبانی می‌کند و با قیمت پایین‌تری نسبت به مدل قبلی به بازار عرضه می‌شود.

چراغ رومیزی

لوازم جانبی رایانه

برای زمانی که نورهای پس‌زمینه به‌اندازه کافی محیط میز را روشن نکنند، خرید چراغ رومیزی یکی از اقدامات عاقلانه‌ای است که می‌توان با تهیه آن از مشکل نور کم و ضعف در مطالعه شبانه کاهید.

این اختراع توماس ادیسون که برق کمی نیز مصرف می‌کند، می‌تواند نور زیاد و گرمای کمی را تولید کند که برای میز کار نیز مناسب است. خرید چراغ‌های رومیزی که از USB پشتیبانی می‌کنند نیز از مواردی است که به‌وفور در سایت‌های فروش محصولات یافت می‌شود و فضای کمتری را اشغال می‌کند.

شارژر بی سیم

لوازم جانبی رایانه

اگر شما نیز علاقه سرشاری به شارژرهای بی‌سیم دارید تا میزان شلوغ بودن میز خود را کاهش داده و از آن برای سایر وسایل خود استفاده کنید، شرکت Belkin شارژهای زیبا و متنوعی را برای سیستم‌عامل‌های IOS و اندروید تولید می‌کند. مدلی که در تصویر مشاهده می‌کنید، به تلفن‌های همراه شرکت اپل، سامسونگ، و گوگل پیکسل متصل می‌شود و با سرعت ۱۰ وات شارژ می‌کند.

کشو های میز

لوازم جانبی رایانه

کشوها یکی از موارد ضروری برای سازماندهی کتاب، جزوه، لوازم رایانه و زیبا کردن میز شما هستند که سرعت پیداکردن وسایل را افزایش می‌دهند و از شلوغ شدن میز جلوگیری می‌کنند. پایه‌های زیر مانیتور که با مدل‌های کشودار نیز به بازار عرضه می‌شوند، گزینه‌های مطلوبی هستند و می‌توانید وسایل موردنظر خود مانند: تلفن همراه، کابل، دسته بازی و سایر لوازم موردنیاز خود را در آن قرار دهید.

اگر قصد دارید تا کشوهای بیشتری را به میز رایانه خود اضافه کنید، می‌توانید با اندازه گرفتن ابعاد میز برای خرید آن اقدام کنید یا برای ساخت کشوها به کارگاه‌های نجاری مراجعه کنید.

بلندگو

لوازم جانبی رایانه

اگر مانیتور رایانه شما از بلندگوهای خارجی بهره نمی‌برد یا تمایل به خرید بلندگو با حجم بیشتری از صدا و کیفیت قابل‌قبول هستید، ما گزینه‌های مناسبی را برای شما آماده کرده‌ایم. بلندگو Creative pebble plus ، عنوان بهترین بلندگو با قیمت مقرون‌به‌صرفه را یدک می‌کشد که قدرت آن از سابووفر و درگاه USB نشئت‌گرفته شده و با قیمت ۵۰ دلار در بازار بفروش می‌رسد.

این اسپیکر با وجود قیمت منصفانه، دارای کیفیتی فوق‌العاده است که دیدن فیلم و شنیدن موسیقی را برای شما لذت‌بخش می‌کند و با اینکه هدفون‌ها اکثر اوقات برای بازی‌کردن، گوش‌دادن به موسیقی و ویرایش ویدئو مناسب هستند، ولی این بلندگو با ویژگی‌های منحصربه‌فرد و قیمت پایین همیشه بدرد کاربران حوزه فناوری می‌خورد.

دکور و اکشن فیگور

لوازم جانبی رایانه

هیچ مکانی همانند میز شخصی رایانه حس آرامش را به ما انتقال نمی‌دهد. به همین دلیل شخصی‌سازی میز یکی از وظایفی است که به سلیقه و علایق شما نسبت به صنعت بازی، سینما و پویانمایی بازمی‌گردد. اکشن‌فیگورهای متنوعی برگرفته از شخصیت‌های انیمیشنی، فیلم و بازی ساخته شده‌اند که با ابعاد کوچک و بزرگ و قیمت‌های مناسب و گاهی گزاف به فروش می‌رسند.

پوستر نیز یکی دیگر از گزینه‌های روی میز شما است و می‌توانید با سفارش ابعاد موردنظر زیبایی اتاق خود را دوچندان کنید.

چرخه بی پایان

زمانی که جمع‌آوری لوازم جانبی و موردنیاز خود را به اتمام رساندید، به این موضوع فکر می‌کنید که دیگر نیازی به ارتقا آنها نیست و مأموریت شما به پایان رسیده است. اما چرخه خرید لوازم الکترونیکی برای کاربران حوزه فناوری هیچ‌وقت پایان ندارد و بعد از گذشت چند ماه قصد خرید یک وسیله دیگر را خواهند داشت.

کنسول جدید، مانیتور دوم، ارتقا سخت‌افزار، نورپردازی، تلویزیون بزرگتر و دیگر گزینه‌ها، در آینده و با پیشرفت فنّاوری به فهرست خرید شما اضافه خواهند شد و این ذات انسان است که به تغییر کردن علاقه دارد و دوست دارد تا با پیشرفت فناوری همراه باشد.

منبع: Make Use Ofمنبع خبر

نظرات بسته شده است.