نمایش دستاوردهای هنر دیجیتالی دانشگاهیان و دانش آموختگان در قالب یک جشنواره

نمایش دستاوردهای هنر دیجیتالی دانشگاهیان و دانش آموختگان در قالب یک جشنواره

فراخوان سومین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و با حمایت شورای اجتماعی کشور منتشر شد.

به گزارش ایسنا، سومین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال که در دامغان برگزار می‌شود، با هدف فراهم آوردن عرصه‌ای برای نمایش دستاوردهای هنر دیجیتالی دانشگاهیان و دانش آموختگان کشور، بسترسازی برای تشویق پروژه‌های خلاق و نوآوری در حوزه هنر دیجیتال، مرور و بررسی ظرفیت‌های هنر دیجیتال در منطقه و جهان با طراحی کارگاه‌ها و وبینار های تخصصی و طرح پرسش‌های جدید در حوزه هنر دیجیتال با توجه ویژه بر تجربه‌های بینارشته‌ای در سه بخش رقابتی، غیر رقابتی و ویژه در شاخه‌های تصاویر ایستای دیجیتال، تصاویر متحرک دیجیتال، طراحی تعاملی دیجیتال، هنر هوش مصنوعی و هنرهای دیجیتال بینارشته ای برگزار می‌شود.

بر اساس این فراخوان، محوریت موضوعی در دو زمینه آزاد و آسیب‌های اجتماعی است.

متقاضیان شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را از تاریخ ۴ اردیبهشت الی ۱ تیرماه ۱۴۰۰ از طریق وب سایت جشنواره به نشانی http://digitalartfest.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، جشنواره ملی هنرهای دیجیتال از ۲۶ تیر ماه با مراسم افتتاحیه و گشایش نمایشگاه مجازی، فعالیت خود را آغاز کرده و پس از نمایش کلیه آثار، برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی، ۳۱ تیرماه با اعلام برگزیدگان در مراسم اختتامیه به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام

منبع خبر

نظرات بسته شده است.