نمره آنالیز بالا و فشار روحی فراوان برای مهدی شیری 

نمره آنالیز بالا و فشار روحی فراوان برای مهدی شیری

مهدی شیری در دیدار مقابل آلومینیوم اراک بعد از مدت‌ها به ترکیب اصلی بازگشت اما در یک پست عجیب، بازی را برای پرسپولیس شروع کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ مهدی شیری در دیدار مقابل آلومینیوم مدافع میانی بود و با اینکه هیچ تقصیری در دریافت دو گل سرخپوشان نداشت اما مقصر جلوه داده شد. بعد از آن که سرخپوشان، بازی یک بر صفر برده را با نتیجه ۲ بر یک باخته، عوض کردند، پست شیری تغییر کرد و مدافع راست شد.

او بابت عملکردش در طول بازی، نمره فنی نسبتا بالایی دریافت کرد اما آماج حملات هواداران شد و فشار روحی شدیدی را تا ساعت ها پس از شکست سرخپوشان تحمل کرد. در دو صحنه‌ای که پرسپولیس گل‌های شبیه به هم دریافت کرد، شیری وظیفه سرزنی نداشت. در هر دو صحنه، یک هافبک و یک مهاجم اشتباه کردند و اجازه سرزنی به مهاجمان آلومینیوم دادند اما به خاطر حساسیت شدیدی که از گذشته روی نام شیری وجود داشت و آن خطای هند معروف در فینال لیگ قهرمانان آسیا، همچنین موضوع پست عجیبی که برای این بازیکن در نظر گرفته شده بود، دوباره مورد تهاجم هواداران پرسپولیس در فضای مجازی قرار گرفت.

شیری شاید به لحاظ فنی، بهترین بازیکن پرسپولیس نباشد اما از نظر اخلاقی، بازیکنی آرام و کم‌حاشیه است که مواجهه او با این حجم از فشار و انتقاد، می‌تواند معرف شخصیت آرام این بازیکن باشد.

منبع خبر

نظرات بسته شده است.