هفتمین هفته فیلم و عکس اهواز آغاز به کار کرد

هفتمین هفته فیلم و عکس اهواز آغاز به کار کردهفتمین هفته فیلم و عکس اهواز آغاز به کار کرد

مهدی کیخایی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:در هفته فیلم و عکس اهواز ۱۷ عکس و ۱۰ فیلم به نمایش در آمده است که این عکس و فیلم‌ها با موضوعات متنوع، آثار پیشکسوتان تا هنرمندان نسل جوان را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه در این رویداد هنری قدیمی‌ترین اثر متعلق به سال ۱۳۶۸و جدیدترین متعلق به سال ۱۳۹۹ است توضیح داد: علاقمندان می‌توانند ترکیبی از آثار هنرمندان خوزستان را در قالب فیلم و عکس با عنوان " در مسیر تجربه" مشاهده کنند.

رییس انجمن سینمای جوان خوزستان گفت: هدف از برگزاری هفته فیلم و عکس خوزستان بررسی مسیر و روند طی شده تاکنون، و همچنین کشف استعدادهای جوان است.

وی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن این رویداد به صفحه مجازی @iycskhuzm مراجعه کنند.

وی ادامه داد: این رویداد تا ۳۰ بهمن ادامه خواهد داشت.

کیخایی همچنین با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی از در انجمن سینمای خوزستان بیان کرد: از هفته گذشته کارگاه‌های آموزشی هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، و با موضوعاتی چون کارگردانی، طراحی صحنه، فیلم نامه‌نویسی، فیلم برداری و غیره با حضور اساتید مطرح برگزار شد.

وی با بیان اینکهاستقبال خوبی از این کارگاه‌های آموزشی به ویژه کارگاه‌های آنلاین صورت گرفته بیان کرد: در کارگاه‌های آنلاین علاوه بر خوزستان، هنرمندانی از استان‌های دیگر کشور حضور پیدا کردند.

منبع خبر

نظرات بسته شده است.