همایش «انقلاب اسلامی، سیره فاطمی و منزلت زن» در کراچی برگزار می‌شود

همایش «انقلاب اسلامی، سیره فاطمی و منزلت زن» در کراچی برگزار می‌شود

همایش «انقلاب اسلامی، سیره فاطمی و منزلت زن» به همت خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در کراچی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، خانم فاضلی، استاد و رییس حوزه علمیه بانوان جامعةالزهرا(س) و حجت‌الاسلام والمسلمین احمدعلی صادقی با حضور در خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در کراچی با بهرام کیان، وابسته فرهنگی و مسئول خانه فرهنگ کشورمان دیدار کردند.

کیان با اشاره به همکاری‌های دینی و فرهنگی حوزه علمیه خواهران جامعةالزهرا(س) و خانه فرهنگ ایران در کراچی و مشارکت در برگزاری مراسم‌ها و کارگاه‌های آموزشی ویژه بانوان گفت: با عنایت به اینکه امسال روز میلاد حضرت زهرا(س) مقارن شده با ایام پیروزی انقلاب اسلامی، در نظر داریم همایشی را با عنوان «انقلاب اسلامی، سیره فاطمی و منزلت زن» برگزار کنیم.

وابسته فرهنگی کشورمان در کراچی افزود: نمایندگی فرهنگی علیرغم اطلاع از علاقه‌مندی و اشتیاق مخاطبان پاکستانی برای حضور در این برنامه، با در نظر گرفتن ظرفیت سالن همایش و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، بالاجبار پذیرای تعداد کمتری از مخاطبان در همایش خواهد بود. اما این همایش به طور مستقیم از طریق صفحات مجازی نمایندگی پخش خواهد شد.

وی در ادامه این دیدار، دو جلد از ترجمه اردو کتاب «رفیق خوشبخت ما» از تازه‌های نشر خانه فرهنگ ایران در مورد زندگینامه شهید حاج قاسم سلیمانی به میهمانان اهدا کرد.

خانم فاضلی هم در سخنان خود، ضمن استقبال از برگزاری این همایش بر لزوم گسترش همکاری‌های فرهنگی بین دو کشور تأکید کرد.

انتهای پیام

ایسنا

نظرات بسته شده است.