واکنش پورموسوی به حضورش روی نیمکت سایپا

واکنش پورموسوی به حضورش روی نیمکت سایپا

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم من تقویت نشده و با وجود اینکه نباید انتظار خاصی از آن داشت، اما با یک برد وضعیتمان بهتر می شود.

خبرورزشی – سید سیروس پورموسوی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان اظهار داشت: قرار است در دو روز آتی پولی که به باشگاه وعده داده بودند، به بازیکنان پرداخت شود. احتمال دارد با پرداخت ۱۰ درصد از قرارداد آنها بتوانیم از لحاظ روحی بازیکنان را تا حدی بالا بکشیم. از پنج‌شنبه هفته قبل منتظر دریافت این پول هستیم اما امیدواریم دست‌کم تا پایان هفته به حساب بازیکنان واریز شود.

پورموسوی با اشاره به گلایه برخی نسبت به نتایج اخیر نفت آبادان توضیح داد: از آنها می‌خواهم نگاهی به هشت دیدار اخیر ما اندازند تا متوجه شوند با چه حریفانی بازی کردیم. به گواه خود بازیکنان و کادرفنی سپاهان یکی از سخت‌ترین بازی‌های اخیر این تیم مقابل ما برگزار شد. اگر بچه‌ها با تجربه‌تر عمل می‌کردند، می‌توانستیم از این تیم یک تساوی بگیریم اما نتیجه را واگذار کردیم.

پورموسوی افزود:‌ پرسپولیس را در آبادان متوقف کردیم در شرایطی که همه دیدند فرصت‌های بهتری از این تیم داشتیم. خواهش می‌کنم عملکرد ما را زیر سؤال نبرند. مقابل تیم‌های خوبی مساوی کردیم و باخت‌هایمان هم مقابل سپاهان در خانه خودمان و دو شکست هم در خارج از آبادان بوده که تا حدی طبیعی است. تنها مقابل ماشین‌سازی نتیجه‌ای دور از انتظار گرفتیم.

سرمربی نفت آبادان اضافه کرد: امسال در لیگ برتر جنگ نابرابری داشته‌ایم و امیدوار هستیم با آغاز مجدد بردهای نفت آبادان بتوانیم در پایان فصل جزو تیم‌های بالای جدول قرار بگیریم. واقعا روزهای سختی را به دلیل کمبود بازیکن پشت سر می‌گذاریم. هر چند از لحاظ کرونایی کنترل خوبی در تیم اعمال کرده ایم اما حتی بچه‌های آکادمی که می‌توانستند به تیم من کمک کنند دچار مصدومیت هستند. به عنوان یک باشگاه حرفه‌ای وظیفه داریم بدون اینکه بخواهیم دنبال جریمه کردن کسی برویم مراقب کرونا باشیم و بازیکنان هم این موضوع را درک می‌کنند.

پورموسوی درباره اینکه در صورت دریافت پیشنهاد از تیم دیگری در لیگ برتر آیا حاضر است نفت آبادان را ترک کند، گفت: اکنون با باشگاه قرارداد دارم و با توجه به تعهداتم به مردم آبادان و بازیکنانم، دوست داشته و دارم در نفت بمانم. اگر باشگاهی به دنبال من است، باید با نفت آبادان مذاکره کند. همیشه سعی کرده‌ام کنار بچه‌های تیم باشم.

منبع خبر

نظرات بسته شده است.