وزیر کشور: مسوولان قدردان حضور مردم در صحنه باشند

وزیر کشور: مسوولان قدردان حضور مردم در صحنه باشند

عبدالرضا رحمانی فضلی روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری رژه خودرویی، موتوری و شناوری به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ساحل بندرعباس در گفت وگوبا خبرنگاران درخصوص پیام این روزهای انقلاب اسلامی افزود: ۲۲بهمن برای ملت عزیر میثاق مجدد و مکرر هرساله با امام راحل ، انقلاب اسلامی ، ارزشها و شهدا است.

وی ادامه داد: در۲۲بهمن ماه ما باید یک نگاهی به گذشته برای عبرت آموزی و شکر گذاری داشته باشیم و یک نگاهی به آینده برای تقویت انقلاب اسلامی ،جمهوری اسلامی وتحقق آمارنهای امام (ره) و شهدا داشته باشیم .

وزیر کشور تصریح کرد: امسال با وجود شرایط کرونایی و محدودیت های بسیاری زیادی که داشتیم الحمدالله مردم به صورت نمادین در روز ۲۲بهمن ماه به صحنه آمدند و ابراز علاقه و تجدید میثاق خود را مجدد اعلام کردند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال برای نخستین بار به خاطر شرایط کرونایی به صورت خودرویی و موتوری همزمان با سراسر کشور در بندرعباس برگزار شد.

این مراسم از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از میدان لارک بندرعباس آغاز شد تا بوستان غدیر (زیر پرچم) ادامه یافت و به موازات حرکت خودرویی، شناورها سبک در آبهای خلیج فارس هم رژه رفتند.
همچنین در یوم الله ۲۲ بهمن راهپیمایی دریایی نیز در سواحل نیلگون خلیج فارس برگزار شد و به همین خاطر بنادر مسافری هرمزگان از ساعت ۶تا ۱۱صبح به صورت موقت تعطیل شد.

منبع خبر

نظرات بسته شده است.