پیام تسلیت دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به مناسبت عروج ملکوتی سردار حجازی

ایمان و وارستگی، اخلاص در عمل، از خودگذشتگی و ایثار و فداکاری، شجاعت و رشادت مثال زدنی در معرکه­های سخت و سنگین نبرد، آراستگی به فضائل اخلاقی، ولایت­مداری و مردم داری بخشی از منظومه شخصیت ممتاز آن عزیز سفر کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از شورای فرهنگ عمومی کشور،در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المومنینَ رِجال صَدَقوا ما عاهَدوالله عَلیه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبه وَ مِنهُم مَن یَنتَظر وَ ما بَدَلوا تَبدیلا

عروج ملکوتی افسر رشید اسلام و سرباز مخلص و فداکار ولایت، سردار سیدمحمدحجازی موجب اندوه عمیق دوستداران پر شمار ایشان در گستره کشور و منطقه گردید آن مجاهد فی سبیل‌الله عمر پربرکت خویش را یکسره در جهت دفاع از مرزهای میهن و آرمان­‌های انقلاب و کیان نظام مقدس و جهاد و مقاومت صرف نمود. ایمان و وارستگی، اخلاص در عمل، از خودگذشتگی و ایثار و فداکاری، شجاعت و رشادت مثال زدنی در معرکه‌­های سخت و سنگین نبرد، آراستگی به فضائل اخلاقی، ولایت­مداری و مردم داری بخشی از منظومه شخصیت ممتاز آن عزیز سفر کرده است.

او که پیوسته در تب و تاب شهادت می­‌سوخت؛ سرانجام در ماه نورانی رمضان با دنیای فانی وداع گفت و به ملکوت اعلی عروج نمود تا همنشین یاران شهیدش مخصوصاً سردار دلها حاج قاسم سلیمانی عزیز که روابط عاطفی عمیقی با یکدیگر داشتند، گردد.

اینجانب شهادت آن رزمنده جانباز و فرمانده ارشد و کارآمد را به ساحت مقدس حضرت
بقیه الله الاعظم (عج)، محضر مبارک مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، دلیرمردان جان بر کف نیروهای مسلح و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض میکنم. روحش شاد، یادش جاودانه و بهشت الهی منزلگاه ابدی‌اش باد.

انتهای پیام

منبع خبر

نظرات بسته شده است.