پیش‌ فروش سامسونگ گلکسی کروم‌ بوک ۲ آغاز شد

پیش‌ فروش سامسونگ گلکسی کروم‌ بوک ۲ آغاز شد

شرکت سامسونگ پیش‌فروش گلکسی کروم‌ بوک ۲ را در ایالات متحده آغاز کزد. این دستگاه اولین کروم‌بوکی است که به صفحه‌نمایش QLED سامسونگ مجهز می‌شود. این صفحه‌نمایش ۱۳٫۳ اینچی و +FHD محهز به صفحه‌ی لمسی بوده و از قلم pen S پشتیبانی می‌کند. همچنین این دستگاه از پردازنده‌ی Celeron شرکت اینتل استفاده می‌کند. با این حال کاربران می‌توانند نسخه‌ی ارتقایافته‌ی این دستگاه که به پردازنده‌ی نسل دهمی اینتل یعنی Core i3-10110U مجهز است را خریداری کنند. این پردازنده سرعت کلاک ۲٫۱ گیگاهرتز دارد و با استفاده از توربو بوست سرعت آن به ۴٫۱ گیگاهرتز نیز می‌رسد.

وزن این دستگاه ۲٫۷ پوند (۱٫۲ کیلوگرم) است و از یک جک هدفون، دو اسپیکر ۵ واتی و یک وب‌کم با رزولوشن ۷۲۰ پیکسل بهره می‌برد. شرکت اینتل وظیفه‌ی ساخت پزدازنده‌ی گرافیکی این کروم‌بوک را بر عهده داشته است. همچنین گلکسی کروم‌بوک ۲ قابلیت پشتیبانی از نمایشگرهای اکسترنال ۴K را نیز دارد. شیار microSD این دستگاه تا حافظه‌ی ۱ ترابایت را پشتیبانی می‌کند. نسخه‌ی استاندارد این کروم‌بوک ۴ گیگابیت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد و نسخه‌ی ارتقایافته‌ی آن به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده است.

گلکسی کرم بوک 2
گلکسی کرم بوک 2
گلکسی کرم بوک 2

دو پورت USB-C در کنار این دستگاه تعبیه شده که وظیفه تامین انرژی باتری ۴۵ واتی آن را بر عهده دارند. خوشبختانه برای استفاده از هدفون سیم‌دار نیازی به تهیه‌ آداپتور مخصوص ندارید چرا که این کروم‌بوک به جک ۳٫۵ میلی‌متری مجهز بوده و نسخه‌ی قدرتمندتر آن به همراه یک جفت هدفون استریو (TWS) عرضه خواهد شد. علاوه بر این، پشتیبانی از بلوتوث ۴٫۰ و وای‌فای ۶ از دیگر مزایای این دستگاه است.

گلکسی کروم‌بوک ۲ در دو رنگ قرمز و خاکستری عرضه می‌شود و قیمت نسخه‌ی معمولی آن ۵۴۹ دلار و نسخه‌ی ارتقایافته‌ی آن ۶۹۹ دلار اعلام شده است. پیش فروش این دستگاه در وبسایت‌های Best Buy و سامسونگ آغاز شده است و افرادی که قبل از تاریخ ۱۰ اسفند (۲۸ فوریه) این دستگاه را پیش‌خرید کنند، مبلغ ۵۰ دلار برای خریدهای دیگر از این وبسایت به حسابشان واریز می‌شود.

0منبع خبر

نظرات بسته شده است.