کارگردان انیمیشن «خداوند لک‌لک‌ها را دوست دارد» درگذشت

کارگردان انیمیشن «خداوند لک‌لک‌ها را دوست دارد» درگذشت

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی معاونت سیما؛ محمدرحیم لیوانی، رییس مرکز پویانمایی صبا ضمن عرض تسلیت به جامعه هنری کشور و خانواده صداوسیما، پیام تعزیتی صادر کرد.

رییس مرکز پویانمایی صبا در این پیام نوشت: «در واپسین روزهای سال و در آستانه نوروز متاسفانه جامعه پویانمایی یکی از یارانش را از دست داد. سعیده ذاکری هنرمند، کارگردان و مدیر اسبق گروه تولیدات دو بعدی مرکز پویانمایی صبا به دیدار حق شتافت.
آن مرحومه فارغ التحصیل رشته پویانمایی از دانشگاه صدا و سیما و از پیشگامان تولید پویانمایی تلویزیونی بود. مجموعه بیاد ماندنی خداوند لک لک ها را دوست دارد از یادگارهای ایشان در مقام کارگردانی به همراه شادروان هما شکیبی بود که بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. او در عرصه مدیریت نیز دوران پر باری را پشت سر گذاشت و منشا خدمات بسیاری در راه اندازی تولیدات با کیفیت پویانمایی بود. این فقدان غمبار را به همه همکاران مرکز پویانمایی صبا و جامعه پویانمایی کشور صمیمانه تسلیت عرض می کنم و ضمن آرزوی رحمت الهی برای ایشان برای خانواده محترم آن مرحومه مغفوره از درگاه خداوند بزرگ آرزوی صبر و سلامتی دارم.»

به گزارش ایرنا، سعیده ذاکری چند سال پیش به عنوان مسئول دبیرخانه بخش پویانمایی سومین جشنواره تلویزیونی جام جم سیما منصوب شد.

منبع خبر

نظرات بسته شده است.