کودکان معصوم افغانستانی به دست جماعتی جاهل به خاک و خون کشیده شدند

کودکان معصوم افغانستانی به دست جماعتی جاهل به خاک و خون کشیده شدند

کودکان معصوم افغانستانی به دست جماعتی جاهل  به خاک و خون کشیده شدند

وزیر آموزش و پرورش در پیامی به سرپرست وزارت معارف افغانستان به نمایندگی از جامعه فرهنگیان و دانش آموزان ایران اسلامی عمل شنیع و ضدانسانی حمله تروریستی به یک مدرسه دخترانه در کابل را محکوم کرد و گفت: غایت غمگدازی و نهایت تسلیت و تعزیت خویش را به دولت و ملت دوست و برادر افغانستان ابراز می نمایم.

به گزارش ایسنا، محسن حاجی میرزایی در صفحه اینستاگرامش نوشت: سرکار خانم رنگینه حمیدی، سرپرست محترم وزارت معارف جمهوری اسلامی افغانستان هنوز زخم «جان پدرکجاستی؟» التیام نیافت و درد آن آرام نگشته بود که خبر حزین انفجار مدرسه ای در غرب کابل داغی دیگر بر دل ها نهاد.

این بار کودکانی معصوم که راهیِ راه دانش بودند، در ماه ضیافت الهی و در آستانه عید صیام به دست جماعتی جاهل و جائر که جمود وجنون، شوم و شریرشان کرده است، به خاک و خون کشیده شدند.

وی در در ادامه نوشته است: و این بار غمنامه ها و سوگنامه های «مادر بلند شو» بیش از هر زمانی منادی مظلومیت ملتی خواهد بود که سال هاست در چنگال خشم و خشونت حاصل از جهل و جور، اسیر است.

این جانب به نمایندگی از جامعه فهیم فرهنگیان و دانش آموزان ایران اسلامی ضمن محکومیت شدید این عمل شنیع وضد انسانی، غایت غم گدازی و نهایت تسلیت و تعزیت خویش را به دولت و ملت دوست و برادر افغانستان ابراز می کنم و در این ماه رحمت و رأفت، از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای درگذشتگان این حادثه تروریستی آمرزش و آرامش، برای مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان صبر و شکیبایی تمنا دارم.

انتهای پیام

منبع خبر

نظرات بسته شده است.