گوگل تیزرهای سری پیکسل ۷، پیکسل واچ و پیکسل تبلت را به نمایش گذاشت

گوگل تیزرهای سری پیکسل ۷، پیکسل واچ و پیکسل تبلت را به نمایش گذاشتپیکسل ۷

گوگل در کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O خود از محصولات متنوعی مثل پیکسل 6a و پیکسل بادز پرو رونمایی کرد. این شرکت همچنین تیزر دستگاه‌های آینده خود را به نمایش گذاشت.

یکی از این دستگاه‌ها سری پیکسل ۷ خواهد بود که‌ از تراشه نسل دوم تنسور اتفاده خواهد کرد و از همان طراحی visor سری پیکسل ۶ رای دوربین‌های پشت خود استفاده خواهد کرد. ‌

پیکسل ۷

گوشی پیکسل ۷ مجهز به دو دوربین و پیکسل ۷ پرو‌ به به سه دوربین در پنل پشت خودشان خواهند بود و انتظار می‌رود هر دوی آن‌ها در پاییز امسال به‌همراه پیکسل واچ معرفی بشوند.

پیکسل واچ اولین ساعت هوشمند گوگل خواهد بود وبه‌صورت یکپارچه با برند فیت‌بیت عرضه خواهد شد. به این‌ترتیب، همه قابلیت‌های سلامت و تناسب اندام فیت‌بیت در این ساعت نیز ارائه خواهند شد.

پیکسل واچ

در ضمن، گوگل یک اپلیکیشن جدید Google Home نیز در این ساعت ارائه خواهد کرد که به شما اجازه خواهد داد تا دستگاه‌های وصل شده به ساعت خود را به‌راحتی کنترل کنید.

دستگاه دیگری که گوکل قصد دارد به‌زودی عرضه بکند تبلت پیکسل است. این تبلت سال آینده عرضه خواهد شد و در رویداد امروز فقط به برخی قابلیت‌های آن اشاره شد.

پیکسل تبلت

این تبلت مجهز به تراشه تنسور خواهد بود و یک دوربین سلفی در حاشیه بالایی خود خواهد داشت. یک دوربین نیز در پنل پشت تبلت وجود خواهد داشت.

این‌ها همه اطلاعاتی که ما درباره محصولات آینده گوگل داریم و باید منتظر بمانیم و ببینیم که گوگل آن‌ها را چه زمانی عرضه می‌کند.

منبع: Gsmarena

منبع خبر

نظرات بسته شده است.